PracaGrupypl.praca.dyskusjeifnostaff

  • 1. Data: 2004-06-16 15:51:20
    Temat: ifnostaff
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Co sadzicie o tej firmie rekrutacyjnej? Osobiście wysyłałem do nich masę CV
    i listów. O dziwo, tylko ta firma ani razu nawet do mnie nie zadzwoniła?
    Wiele innych takich jak grafton itp. odpowiada (mam doświadczenie zawodowe i
    ukończone studia). Czy oni przypadkiem nie wymyślają sobie ofert po to by
    wklepać potencjalnych pracowników do bazy danych?

    Pozdrawiam

    Pawel P.

    P.S Mowa o branży informatycznej

  • 2. Data: 2004-06-16 15:59:14
    Temat: Re: ifnostaff
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    oczywiscie chodzi mi o infostaff.

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 3. Data: 2004-06-16 18:39:22
    Od: "Zenon" <...@...com>

    Użytkownik "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ukończone studia). Czy oni przypadkiem nie wymyślają sobie ofert po to by
    > wklepać potencjalnych pracowników do bazy danych?

    A kto powiedział, że muszą się odezwać do kazdego. Jak napływa im z kilka
    tysięcy zgłoszeń tygodniowo to jedyne co mogą zrobić to autoresponder z
    tekstem 'dziekujemy za wyslanie aplikacji'.
    A co do wymyslania ofert - to nagminne w niektorych firmach. Czesto daja
    ogloszenia tylko po zeby pokazac, ze firma sie rozwija.

  • 4. Data: 2004-06-16 19:10:06
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    > A kto powiedział, że muszą się odezwać do kazdego. Jak napływa im z kilka
    > tysięcy zgłoszeń tygodniowo to jedyne co mogą zrobić to autoresponder z
    > tekstem 'dziekujemy za wyslanie aplikacji'.

    Nie chodzi mi o to, ze beda odpowiadac na kazda aplikacje. Chodzi mi o to,
    ze oni wogole nie odpowiadaja :-). Przynajmniej w moim wypadku i moich
    znajomych. Celem tego pytania jest dojscie do tego czy ktos kiedy kolwiek
    mial od nich odzew.

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 5. Data: 2004-06-16 20:57:14
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    firma ma sporo róznych zleceń, ja akurat miałem dzięki nim jeden dość
    intratny kontrakt.
    Zawsze mają jedno zastrzeżenie - musisz spełniać WSZYSTKIE warunki podane w
    ogłoszeniu.
    A poza tym, to w tej firmie (w siedzibie) w ciągu dnia przewija się kupa
    osób wypełniajaych swoje "resume".

    A generalnie, to należy mieć po prostu łut szczęścia, tak jak w każdym innym
    procesie rekrutacji. Czego sobie i wszystkim zyczę

    gromax

  • 6. Data: 2004-06-17 14:02:42
    Od: "Maciek" <h...@w...pl>

> [...]
    > ze oni wogole nie odpowiadaja :-). Przynajmniej w moim wypadku i moich
    > znajomych. Celem tego pytania jest dojscie do tego czy ktos kiedy kolwiek

    Odpowiadają, i pamiętają, kiedyś zadzwonił do mnie ktoś z tej firmy oferując
    mi rozmowę z potencjalnym pracodawcą (totalne zaskoczenie)- napewno nie
    składałem tam oferty na tego typu stanowisko, o którym była mowa - zapewne
    dawno temu coś wysłałem (na inne stanowisko) i zapomniałem.

    Co do samej firmy:
    Wszystko było dobrze zorganizowane, i jeśli ktoś miał się ze mną
    skontaktować w danym czasie, to rzeczywiście tak było - a nie trzymanie się
    terminów i brak solidności to akurat najbardziej mnie (i zapewne nie tylko
    mnie) wkurza. Poza tym dostałem kilka telefonów w stylu: jak panu się to
    podoba, jak pan ocenia itp. - u mnie mają b. wysoką ocenę.

    Pozdrawiam.
    M.