PracaGrupypl.praca.dyskusjeholland kontractig-zapytanie

  • 1. Data: 2007-05-30 07:12:57
    Temat: holland kontractig-zapytanie
    Od: "tytus" <t...@n...adem.pl>

    witam
    poszukuję informacji na temat firmy holland contracting z gliwic(agencja
    pracy tymczasowej )
    może ktoś miał z nimi jakieś doświadczenia?będę wdzięczny za każdą infomację
    pzd. Tytus e-mail: t...@n...adem.pl

  • 2. Data: 2007-05-30 10:15:06
    Temat: Re: holland kontractig-zapytanie
    Od: "tytus" <t...@n...adem.pl>

    witam
    nie chodzi mi o propagandę na temat pracy w holandii
    --tylko o informację na temat tej konkretnej firmy
    pzd.tytus

  • 3. Data: 2007-06-01 17:12:16
    Od: "GeeRbiL" <g...@W...onet.pl>

    Użytkownik "tytus" <t...@n...adem.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > nie chodzi mi o propagandę na temat pracy w holandii
    > --tylko o informację na temat tej konkretnej firmy
    > pzd.tytus

    http://www.niedziela.nl/forum/viewforum.php?f=1&amp;
    sid=a7d640e8aa7546843c934896843c368e