PracaGrupypl.praca.dyskusje › grożba wypowiedzenia!! POMOCY!

  • 31. Data: 2006-02-18 21:42:41
    Temat: Re: grożba wypowiedzenia!! POMOCY!
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dt1kpu$8p1$1@nemesis.news.tpi.pl PsychoOne

    > Nowa Zelandia: srodki na emeryture odkladane sa na prywatne konta.
    > Panstwo gwarantuje jedynie minimum socjalne, wyplacane z biezacego
    > budzetu.
    Jeśli to prawda, to dobrze. Tak właśnie wg mnie powinno być.

    > do poczytania, pierwsze linki znaleziona na google:
    > http://www.wprost.pl/ar/?O=83879&C=57
    > http://www.ktp.org.pl/kapitalista/ostaszewski71.html
    Nie ma się czym podniecać. To są prognozy, opinie itp. Kto wie na ile
    prawdopodobne? Poza tym tygodnik Wprost trudno zaliczyć do poważnych i
    wiarygodnych obiektywizmem periodyków i nikt rozsądny tego nie czyni. Jego
    opiniotwórczość można delikatnie określić jako bulwarową.
    Pożyjemy zobaczymy, na razie jest jak jest.

    Jotte

  • 32. Data: 2006-02-19 19:55:20
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:vr18v19kmj655ksqcj2rvdngmk9e3ffu3u@4ax.com Kaizen
    <x...@c...sz> pisze:

    > Nadal nie rozumiesz, że ubezpieczyciel to ryzyko sobie kalkuluje i
    > zabiera pieniądze mi i innym uczciwym, żeby wypłacić naciągaczom.
    Daj spokój, przecież doskonale wiesz, że takie bzdety to dobre dla naiwnych.

    > mi w klawiaturę twierdzenie, którego nie wklepałem. Nie podoba mi się
    > to. Takie metody to ma m.in. pan Rydzyk w swej oblężonej wiecznie
    > twierdzy. Który mój cytat Twojej wypowiedzi jest przekręcony? Że niby
    > napisałeś, że nieprawdziwe zwolnienia są ucziciwe?
    Czytajcie - a zrozumiecie. :)

    > pasożytnicze "zasysanie" kasy przez ZUS niż metody "wyciągnięcia" z
    > niego należności.
    A niby czymże Ty skubany różnisz się ode mnie skubanego?

    Zrozum, ze tym sposobem Ty skubiesz. Ale nie ZUS tylko
    > innych wpłacających tam kasę.
    Albo na odwrót.

    Jotte