PracaGrupypl.praca.szukana › grafika / strony www / usability / kodowanie xhtml, css

  • 1. Data: 2006-09-01 08:35:04
    Temat: grafika / strony www / usability / kodowanie xhtml, css
    Od: "wtd" <w...@o...pl>

    przyklady prac i kontakt: http://wtd.freehost.pl

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-02 10:46:06
    Od: "wtd" <w...@o...pl>

    przyklady prac i kontakt: http://wtd.freehost.pl

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-09-02 12:51:33
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    wtd wrote:

    > przyklady prac i kontakt: http://wtd.freehost.pl

    Ale sobie robisz antyreklame, bledy skladniowe i nie da sie czytac
    z powodu zle dobranej kolorystyki ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 4. Data: 2006-09-04 08:59:56
    Od: "wtd" <w...@o...pl>

    Stanislaw Chmielarz napisał(a):
    > Ale sobie robisz antyreklame, bledy skladniowe i nie da sie czytac
    > z powodu zle dobranej kolorystyki ...

    błędy składniowe xhtml? większość to wina javascriptu który
    musialem wkleić żeby google analytics działało...

    a co chcialbys czytać na moim portfolio? to jest bardziej do
    oglądania a tytuły prac mają najwyżej jedno zdanie / krotki opis

    najbardziej mnie zastanawia Twoja hipokryzja, nie będe tu komentował
    strony którą sie tak chwalisz w stopce, ale spójrz na nią

    Pozdrawiam,
    Marcin Pasiut

  • 5. Data: 2006-09-20 08:28:15
    Od: "Piotrek" <g...@i...pl>

    brakuje informacji o wyksztalceniu, jaka szkola itp. podejrzewam ze jakas

  • 6. Data: 2006-10-13 15:05:08
    Od: Juliusz 'Julas' Gonera <j...@n...junk.toya.net.pl>

    wtd wrote:
    > przyklady prac i kontakt: http://wtd.freehost.pl