PracaGrupypl.praca.szukanagrafika - programowanie - fotografie

  • 1. Data: 2005-04-19 11:43:43
    Temat: grafika - programowanie - fotografie
    Od: "Bartek" <k...@k...pl>

    Witam,

    Dla zainteresowanych:

    - logo
    - fotografie
    - projekty www
    - programowanie

    Prosze o kontakt mailowy, wysle link do portfolio.

    Pozdrawiam

    bartm (at) epf.pl

  • 2. Data: 2005-04-19 13:16:15
    Temat: Re: grafika - programowanie - fotografie
    Od: "Andzka" <a...@o...pl>

    Witam,

    mam jedną pilną, a nawet bardzo pilną sprawę.

    Tworzymy ze znajomymi stowarzyszenie: Studenckie Towarzystwo Edukacyjne "Work
    Experience". Głównie bedzie oferować płatne praktyki (jak nazwa sugeruje głownie
    dla studentów) w UK i krajach UE oraz programy Work and Travel, Internship oraz
    Camp w USA. Szczegóły programów jakie będzie oferować stowarzyszenie znajdziesz
    na stronie www.columbusclub.pl oraz www.concordiafarms.pl

    Logo juz mamy (jesli podasz mi maila to przesle).

    Czy masz ochote pomyslec nad grafiką do strony tego Stowarzyszenia? chodzi o to
    zeby to byla strona o dokladnie takiej samej funkcjonalnosci jak i zawartosci
    merytorycznej jak www.columbusclub.pl (bez zakladki wiza J1). Co do czasu, to
    mamy go bardzo malo i tu sprawa wyglada tak: jesli mozesz przeslac cos do jutra
    rana (ewentualnie poludnia to super ... jesli byloby to pozniej to chyba juz
    bedzie za pozno) ... nie musi to byc dopracowany projekt/ ty ... chodzi raczej o
    Twoją ogólną koncepcję ... mam nadzieje ze uda Ci sie cos wymyslec ...

    pozdrawiam

    andzka

    mail: a...@g...com
    tel 609 841 445

  • 3. Data: 2005-04-20 10:24:53
    Od: "Maciek" <m...@g...pl>

    Witam,

    poproszę o portfolio.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie