PracaGrupypl.praca.dyskusjegdzie szukać

  • 1. Data: 2005-03-04 18:29:20
    Temat: gdzie szukać
    Od: grzes32 <g...@i...pl>

    Gdzie szukać pracowników do nowego ciekawego
    projektu (branża IT, programiści, projektanci,
    analitycy, wdrożeniowcy, konsultanci, helpdesk
    itp.)

    konkretnie chodzi mi o to, jaki konkretnie
    portal jest najskuteczniejszy.

    Stała praca w Poznaniu dla 5 osób w nowym
    biurze w centrum miasta.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-04 18:52:24
    Temat: Re: gdzie szukaÄ?
    Od: "Paweł Chrobak" <b...@o...pl>

> [...]
    > analitycy, wdroĹźeniowcy, konsultanci, helpdesk
    > itp.)
    >
    > Stała praca w Poznaniu dla 5 osób w nowym

    proponuje zacząć od zadzwonienia do jakiegokolwiek serwisu,
    żeby przyjechali i skonfigurowali Panu polska stronę kodową w Mozilli ;)
    Może uda się tego informatyka przeciągnąć na swoją stronę to już będzie 1
    sztuka ;)

    A po drugie-> 5 osoób ma być jednoczśnie:
    programistami, projektantami,analitykami, wdrożeniowcami, konsultantami i
    helpdeskiem ??
    To ciekaw jestem wielkości tego projektu.

    Polecam -> pl.praca.oferowana ale najlepiej ( w tym wypadku) nie pisać
    polskich czcionek,
    bo z krzakami ogłoszenie nie przejdzie