PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie konto walutowe

  • 11. Data: 2008-01-31 14:12:06
    Temat: Re: gdzie konto walutowe
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fnskbb$j23$2@news.wp.pl, *Phyt0n* wrote:
    > darnok wrote a message concerning to following matters on 2008-01-31
    > 13:07:

    > dlaczego slabym?

    Wplac i wyplac gotowke w walucie...
    Zechciej miec karte ktora mozesz placic w danej walucie bez
    przewalutowania...
    i naprawde z mojej strony EOT, bo to nie watek na ta grupe.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 12. Data: 2008-02-01 06:33:49
    Temat: Re: gdzie konto walutowe - mbank
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Phyt0n wrote:

    > Herakles wrote a message concerning to following matters on 2008-01-31
    > 13:05:

    > jakie?

    przykre! musiałem (już będzie z rok) angażować GINB i dziennikarzy, bo w
    ogóle nie chcieli ze mną poważnie porozmawiać. Dopiero jak spuściłem te psy
    ze smyczy to zaczęli do mnie poważnie podchodzić. Ba! Sam prezes się
    podpisał pod pismem do mnie.
    Chyba sobie zahaczyli gdzieś w ich systemie, że mogę być niebezpieczny, bo
    teraz to jakoś tak inaczej ze mną rozmawiają przez tą ich infolinie. Ale
    fakt faktem większe pieniądze niż kieszonkowe to od tego banku z daleka.