PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie konto walutowe

  • 1. Data: 2008-01-30 18:29:09
    Temat: gdzie konto walutowe
    Od: "maveric" <b...@m...com>

    Witam
    może mi ktoś doradzić w jakim banku najlepiej otworzyć konto walutowe ??
    jak najtańsze zeby było w utrzymaniu oczywiście.
    Nie mam zabardzo czasu żeby teraz porwnywać oferty

    Dzięki

  • 2. Data: 2008-01-30 21:28:35
    Temat: Re: gdzie konto walutowe
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fnqfie$o2i$1@news.dialog.net.pl, *maveric* wrote:
    > Witam
    > może mi ktoś doradzić w jakim banku najlepiej otworzyć konto walutowe
    > ?? jak najtańsze zeby było w utrzymaniu oczywiście.
    > Nie mam zabardzo czasu żeby teraz porwnywać oferty

    NTG

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-01-31 06:49:53
    Od: Phyt0n <1...@1...1pl>

    darnok wrote a message concerning to following matters on 2008-01-30 22:28:

    > NTG

    jasne ze ntg, ale mozna pomoc i tak ...

    www.mbank.pl - zadnych oplat za prowadzenie ...
    --
    Pozdrowienia!
    Marcin "Phyt0n" Paczkowski

  • 4. Data: 2008-01-31 08:19:59
    Od: "maveric" <b...@m...com>

    Dzięki serdeczne
    Konto założone w MBANKU.
    Sprawa niektualna

    Już chciałem w PKOPB ale zmieniłem zdanie

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2008-01-31 11:04:03
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Phyt0n wrote:

    > darnok wrote a message concerning to following matters on 2008-01-30
    > 22:28:

    > jasne ze ntg, ale mozna pomoc i tak ...
    >
    > www.mbank.pl - zadnych oplat za prowadzenie ...

    zależy jaka kasa, ja dużej kasy w tym banku bym nie trzymał.

  • 6. Data: 2008-01-31 11:59:40
    Temat: Re: gdzie konto walutowe - mbank
    Od: Phyt0n <1...@1...1pl>

    Herakles wrote a message concerning to following matters on 2008-01-31 12:04:

    > zależy jaka kasa, ja dużej kasy w tym banku bym nie trzymał.

    dlaczego?
    bo ostatnie problemy z rozliczaniem kart visa przy wyplatach poza bankomatami
    euronetu?

    hmm ... ale to byla wina visy i problem dotyczyl wszystkich bankow ...

  • 7. Data: 2008-01-31 12:05:19
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Phyt0n wrote:

> [...]
    > bankomatami euronetu?
    >
    > hmm ... ale to byla wina visy i problem dotyczyl wszystkich bankow ...

    skąd! miałem inne przykre doświadczenia.

  • 8. Data: 2008-01-31 12:07:14
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fnrr2h$5s0$1@news.wp.pl, *Phyt0n* wrote:

    > jasne ze ntg, ale mozna pomoc i tak ...
    >
    > www.mbank.pl - zadnych oplat za prowadzenie ...

    To zes mu doradzil...
    Moim zdaniem lepsza zadna porada niz taka.
    Jest duzo wygodnych i *dostepnych* kont walutowych za darmo.
    Akurat mbank jest slabym wyborem mimo ze darmowy.
    Szczegoly na pl.biznes.banki w archiwum grupy bo takie pytanie sie pojawia
    raz w tygodniu tam.

  • 9. Data: 2008-01-31 14:01:15
    Od: Phyt0n <1...@1...1pl>

    darnok wrote a message concerning to following matters on 2008-01-31 13:07:

> [...]
    > Akurat mbank jest slabym wyborem mimo ze darmowy.
    > Szczegoly na pl.biznes.banki w archiwum grupy bo takie pytanie sie

    dlaczego slabym?

  • 10. Data: 2008-01-31 14:01:29
    Od: Phyt0n <1...@1...1pl>

    Herakles wrote a message concerning to following matters on 2008-01-31 13:05:

    > skąd! miałem inne przykre doświadczenia.

    jakie?