PracaGrupypl.praca.dyskusje › [funny] Okreslenia swojej pracy

  • 1. Data: 2006-09-19 15:33:11
    Temat: [funny] Okreslenia swojej pracy
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Witka,

    czasem z kumplami z pracy w wolnej chwili wymyslamy sobie takie ot
    okreslenia naszego miejsca pracy. Zaraz odezwa sie glosy, ze skoro nam firma
    nie pasuje to zawsze mozemy sie zwolnic, ale nie o to tu chodzi. Po
    prostu... niech bedzie funny.

    Oto moje:

    Tajlandzki burdel
    Czarnobyl
    kopalnia uranu
    front radziecki luty'45

    Kto nastepny ?? :-D

  • 2. Data: 2006-09-19 17:18:42
    Temat: Re: [funny] Okreslenia swojej pracy
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 19 Sep 2006 17:33:11 +0200, Tomek napisał(a):

    > Tajlandzki burdel
    > Czarnobyl
    > kopalnia uranu
    > front radziecki luty'45
    >
    > Kto nastepny ?? :-D

    Urząd skarbowy
    komu bym nie powiedzial, starsi jakos zachowuja powage, ale mlodzi
    brechtaja az milo :)
    Dlaczego? Nie mam pojecia :D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2006-09-19 17:33:37
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to zawsze mozemy sie zwolnic, ale nie o to tu chodzi. Po prostu... niech

    O firmie Comarch podobno mówią, że to "biedronka dla programistów"...;-)
    yamma
    PS. Na szczęście ja tam nie pracuję.

  • 4. Data: 2006-09-19 18:36:07
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > PS. Na szczęście ja tam nie pracuję.

    Jak to "na szczęście"?
    Ty nie masz wpływu na to, gdzie pracujesz??

    --
    vertret

  • 5. Data: 2006-09-22 08:21:12
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "vertret" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to "na szczęście"?
    > Ty nie masz wpływu na to, gdzie pracujesz??

    To był taki skrót myślowy...;-)
    yamma