PracaGrupypl.praca.dyskusje › freelancer

  • 11. Data: 2005-02-09 14:46:48
    Temat: Re: freelancer
    Od: i...@p...fm

    Posłuchaj jesli nie jesteś w stanie mi pomóc to nie ma problemu.
    Jesteś w błędzie jeśli myślisz że nie potrafię sama obsługiwac tego serwisu.
    Jeśli nie masz zamiaru pomóc to lepiej wogóle nie odpisuj.Bo takich odpowiedzi
    jak twoja nie potrzebuję.
    A jesli chodzi o pocztę to po co ją wogóle masz jeśli nie zyczysz sobie
    otrzymywania poczty?Dla mnie to bezsens. Jeśli masz z tym problem albo
    zlikwiduj pocztę albo uprzedz ,że nie zyczysz sobie otrzymywania e-maili na
    własną pocztę?!?!?
    pozdr i zyczę lepszego humoru

  • 12. Data: 2005-02-09 17:07:04
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

> [...]
    > problem albo zlikwiduj pocztę albo uprzedz ,że nie zyczysz sobie
    > otrzymywania e-maili na własną pocztę?!?!?

    No widzisz Immona? Moje rozwiązanie się jednak przydaje czasami :).

  • 13. Data: 2005-02-09 22:06:16
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@m...com>

    Użytkownik "iwonars" <i...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Czy ktoś z was współpracował kiedyś jako freelancer z zachodnimi
    > serwisami?

    Owszem.
    Co Cie trapi? :))
    MM

  • 14. Data: 2005-02-10 09:07:12
    Od: i...@p...fm

    witam!
    Wąśnie zarejestrowałam sie na GURU. Pewnie znany ci jest ten serwis. Na razie
    jestem na etapie poznawania go i studiowanai obsługi. Jestem ciekawa jak
    wygląda sprawa płatności i ewentualnego płacenia podatku?
    na 5 metod proponowanych przez GURU Polacy moga korzystać tylko z WIRE
    TRANSFER, który jednak obarczony jest opłatami ( 15$ za każdy , dodatkowo
    przelew obcej waluty na polskie konto 25żł - Bamk ZACH. WBK, oczywiście do tego
    dochodzi prowizja 10% dla guru- na razie jestem w profilu podstawowym,
    bezpłatnym stąd 10%)
    Czy to wszystko sie opłaca?
    Jakie są szanse na wygranie projektu?
    Wiem że ważne jest doświadczenie, ciekawe portofolio itd.
    Ale jakie są realia?
    W tym podstawowym profilu nie mogę zamieścić swojego portofolio. Dopiero jesli
    wykupę abonament na Guru albo Vendor Guru mam taką możliwość ( wtedy tez
    dostaję więcej ofert )tyle tylko że nie mam gwarancji że wygram jakiś projekt?
    Co radzisz?
    pozdr Iwona

  • 15. Data: 2005-02-10 13:09:29
    Od: "gromax" <g...@i...pl>

    czegoś tu nie rozumiem.
    Masz jakieś pytania, więc je zadajesz. Ci co chcą/mogą/whatever ci
    odpowiadają.
    Jednocześnie ktoś ci publicznie zwraca uwagę że jest cos nie tak. I od razu
    pyskówka? po co?
    i do tego wypowiedź:
    <cytat>
    > Jeśli nie masz zamiaru pomóc to lepiej wogóle nie odpisuj.Bo takich
    odpowiedzi
    > jak twoja nie potrzebuję.
    </cytat>
    oznacza ni mniej ni więcej jak to, że ktoś kto ew. mógłby ci pomóc nie
    nabierze na to ochoty. Bo na przykład po co pisać do kogoś kto będzie
    traktował temat wybiórczo "to mi się podoba a to nie"
    przemyśl temat