PracaGrupypl.praca.dyskusje › fizjoterapia

  • 1. Data: 2004-05-19 12:32:46
    Temat: fizjoterapia
    Od: "waxol" <t...@p...onet.pl>

    cze
    jestem tomkiem. czy ktos moglby mi napisac, jak zostac fizjoterapeuta.
    pozdro

  • 2. Data: 2004-05-19 13:45:26
    Temat: Re: fizjoterapia
    Od: "Iwoncia" <i...@p...onet.pl>

    tytuł możesz uzyskac np na Akademii Wychowania Fizycznego na wydziale
    Rehabilitacji ( we Wrocławiu ale pewnie w innych miastach też jest podobnie
    albo, też we Wrocławiu jest Wyższa Szkoła Fizjoterapii
    http://www.wsf.wroc.pl/

    pozdrawiam,
    iv

  • 3. Data: 2004-05-19 14:44:41
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > jestem tomkiem. czy ktos moglby mi napisac, jak zostac fizjoterapeuta.

    sorki, ale nie mogłem się powstrzymać. Pełna charakterystyka osobowości :)
    gromax