PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma Pyton Management - opinie

  • 1. Data: 2007-03-09 08:44:50
    Temat: firma Pyton Management - opinie
    Od: Tomasz 'Piniu' Pichlinski <p...@p...interia.pl>

    Witam!

    Wspomniana firma bardzo czesto oglasza nabory na testerow i
    programistow. Czy ktos ma jakas opinie najlepiej z wewnatrz na jej
    temat? Dobrze/zle placa, atmosfera itp., szczegolnie interesuja mnie
    zarobki testerow i programistow. Z jednej strony zastanawiam sie nad
    aplikowaniem na ktores z tych stanowisk, ale czestotliwosc pojawiania
    sie ogloszen troche odstrasza - moze ludzie odchodza od nich po miesiacu
    bo sa slabo oplacani albo wykorzystywani do granic mozliwosci.
    Oczywiscie takie czeste ogloszenia moga tez swiadczyc o faktycznym
    intensywnym rozwoju firmy. Interesuje mnie rowniez jak wysoko jest
    stawiana poprzeczka podczas rekrutacji.

    Pozdrawiam
    Tomasz 'Piniu' Pichlinski

  • 2. Data: 2007-03-09 08:48:49
    Temat: Re: firma Pyton Management - opinie
    Od: Any User <z...@u...pl>

> [...]
    > sie ogloszen troche odstrasza - moze ludzie odchodza od nich po miesiacu
    > bo sa slabo oplacani albo wykorzystywani do granic mozliwosci.

    Czyżbyś był kolejnym przykładem lenia, który by chciał w pracy nic nie
    robić, względem pracować połową swojej rzeczywistej mocy?

    --
    Więcej na ten temat przeczytasz w moim blogu:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-03-09 08:55:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Any User napisał(a):

    > Czyżbyś był kolejnym przykładem lenia, który by chciał w pracy nic nie
    > robić, względem pracować połową swojej rzeczywistej mocy?

    Lenistwo uszlachetnia, dodatkowo tzw tworcze lenistwo jest motorem
    napedzajacym innowacyjnosc. Gdyby czlowiekowi chcialo sie nosic wszystko
    nie wymyslilby kola do wozka...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 4. Data: 2007-03-09 09:14:50
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Fri, 09 Mar 2007 09:48:49 +0100, Any User <z...@u...pl> wrote:

    > Czyżbyś był kolejnym przykładem lenia, który by chciał w pracy nic nie
    > robić, względem pracować połową swojej rzeczywistej mocy?

    albo poporstu jest zwolennikiem zasady, ze praca najemna tez jest forma
    handlu i ma byc uczciwa. Tzn "placisz mi tyle a tyle i umawiamy sie, ze ja
    za to pracuje tyle i tyle". A nie "bajerujesz na poczatku, a potem nie
    zwiekszajac stawki placy, usilujesz bezczelnie podnosic poprzeczke
    wymagan".
    Wiesz dobrze, ze pracodawcy nieraz preferuja niestety ten drugi model
    zachowan...

    --
    Pozdrawiam serdecznie

    Dariusz
    Szkolenia, samodoskonalenie http://www.kaizen-edu.com

  • 5. Data: 2007-03-09 09:55:32
    Od: Tomasz 'Piniu' Pichlinski <p...@p...interia.pl>

    Any User napisał(a):
    > Czyżbyś był kolejnym przykładem lenia, który by chciał w pracy nic nie
    > robić, względem pracować połową swojej rzeczywistej mocy?

    Nie, ale nie chce nadziac sie na uklad jaki kiedys mnie dopadl lub cos
    zblizonego. Placa minimalna, system 12 godzinny, a dosc czesto trzeba
    bylo pozostac w pracy przez np. 16-24 godziny. Niby nic strasznego, ale
    za te godziny wcale nie placono lepiej niz za zwykle. Moj rekord to bylo
    28 godzin spedzonych non stop w pracy. Chcialbys tak - po 250 godzin
    miesiecznie za 1k zl? Uwazasz, ze zla ocena tego typu wykorzystywania to
    tylko lenistwo? Jezeli nie, to oszczedz sobie podszytych zlosliwoscia
    komentarzy.

  • 6. Data: 2007-03-09 19:45:11
    Od: jerry <...@i...pl>

    > Wspomniana firma bardzo czesto oglasza nabory na testerow i
    > programistow. Czy ktos ma jakas opinie najlepiej z wewnatrz na jej
    > temat?

    Firma działa na zasadzie leasingu pracowników, czyli zatrudnia Cię i
    wysyła - najczęściej do Lukas Banku, czy TETy gdzie jesteś najemnikiem -
    z wszystkimi tego konsekwencjami - np. premie (które w Lukasie są normą
    - Ciebie ominą). Ma też swój dział produkcji i tworzą tam system
    zarządzania wiedzą (kupił to Dialog i dzięki temu ten dział jeszcze żyje).
    Reasumując - dobrze tam nie zarobisz. Możesz zdobyć trochę doświadczenia
    jeżeli jesteś świeżakiem. Liczba ich ogłoszeń może świadczyć o nowym
    kliencie do którego kompletują zespół. Jednak rotacja także spora. Firmę
    tę traktuje się zazwyczaj jako przystanek na którym za długo nie masz
    ochoty czekać. Dobra w zasadzie tylko na start kariery...

  • 7. Data: 2007-03-09 20:09:12
    Od: Tomasz 'Piniu' Pichliński <p...@i...pl>

    dzieki