PracaGrupypl.praca.dyskusje › ekwiwalent za urlop

  • 1. Data: 2005-06-28 08:37:36
    Temat: ekwiwalent za urlop
    Od: "Agniecha" <k...@w...pl>

    Witam, kto pyta nie blądzi więc...
    mam takie pytanie - w tym roku mam do wykorzystania 20 dni urlopu. Umowę mam
    do 30 czerwca i do tego czasu nie wykorzystalam ani jednego dnia urlopu. Czy
    w przypadku gdy zostanie mi wyplacony ekwiwalent za niewykorzystany urlop, a
    cudem uzyskam kolejną ofertę pracy to czy do końca roku nie będe miala do
    wykorzystania ani jednego dnia urlopu?

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

  • 2. Data: 2005-06-28 10:01:50
    Temat: Re: ekwiwalent za urlop
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 28 Jun 2005 10:37:36 +0200, "Agniecha"
    <k...@w...pl> zakodował:

    >cudem uzyskam kolejną ofertę pracy to czy do końca roku nie będe miala do
    >wykorzystania ani jednego dnia urlopu?

    Ekwiwalent dostaniesz proporcjonalnie - 6/12x20 a u nowego pracodawcy
    należy Ci się reszta (proporcjonalnie - jeżeli byś pracowała tylko w
    grudniu to 1/12x20).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-06-28 16:30:10
    Od: "Krzysztof Czaprowicz" <k...@i...pl>

    Czyli w przelozeniu na jezyk polski 20 dni urlopu dzielisz na ilosc
    miesiecy, w ktorych pracowalas. W przypadku ekwiwalentu zaokragla sie w
    gore, czyli jak wyjdzie ci np. 9,4 to nalezy ci sie 10 dni. Prawo do urlopu
    w nowej firmie masz teoretycznie od 1 miesiaca pracy, ale praktycznie zalezy
    to od dogadania sie z pracodawca. Z reguly w okresie probnym jest
    niewskazane prosic o urlop - no chyba, ze nie masz innego wyjscia
    Pozdr