PracaGrupypl.praca.dyskusje › ekwiwalent za niewykorzystany urlop

  • 1. Data: 2004-03-18 20:59:03
    Temat: ekwiwalent za niewykorzystany urlop
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    witam,
    czy jest maxymalny czas po wygasnieciu umowy o prace, w jakim pracodawca
    musi wyplacic ekwiwalent za niewykrozystany urlop?
    dodam, ze byla to umowa o prace czasowa na miesiac, od nastepnego dnia po
    jej koncu - podpisana kolejna; w obydwu byla napisane ze mam 2 dni urlopu /
    m-c.
    odebralem swiadectwo pracy - skwasilem?

    Kuba

  • 2. Data: 2004-03-18 22:36:41
    Temat: Re: ekwiwalent za niewykorzystany urlop
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > czy jest maxymalny czas po wygasnieciu umowy o prace, w jakim
    pracodawca
    > musi wyplacic ekwiwalent za niewykrozystany urlop?

    Powinien wypłacić w ostatnim dniu zatrudnienia lub wraz z ostatnią
    pensją.
    Jeżeli ekwiwalent pieniężny nie został wypłacony, to najlepiej zwrócić
    się do pracodawcy (na piśmie) z żądaniem wypłaty. Być może jest to wynik
    zaniedbania przez pracownika kadr.
    Termin: do 3 lat od ustania zatrudnienia.

    > odebralem swiadectwo pracy - skwasilem?

    I dobrze, że odebrałeś świadectwo pracy. To nie ma wpływu na obowiązek
    wypłaty ekwiwalentu za niewykorzystany urlop wypoczynkowy.

    Pozdrawiam

    wa