PracaGrupypl.praca.szukana › eFOTKA - oceniaj, dodawaj i komentuj zdjęcia (cena 15zł)

  • 1. Data: 2005-01-31 16:23:05
    Temat: eFOTKA - oceniaj, dodawaj i komentuj zdjęcia (cena 15zł)
    Od: "MartineZ" <m...@p...fm>

    Ta oferta sprzedaży jest także sposobem na szukanie pracy. Przedstawiam dobry i
    gotowy produkt, który wykonałem sam w najbardziej obecnie popularnej
    technologii - MySQL + PHP.

    Przedmiotem oferty jest wykonany przeze mnie serwis internetowy, w którym
    Internauci mogą dodawać swoje zdjęcia oraz oceniać i komentować zdjęcia innych
    osób.

    Posiada takie opcje jak dodawanie własnych zdjęć wraz ze swoimi danymi (e-mail,
    numer gadu-gadu, opis swojej osoby), usuwanie swoich zdjęć, wgląd we własne
    zdjęcia, szybki podgląd wszystkich zdjęć (miniaturki z opisem), wyszukiwarkę,
    panel administracyjny dla administratora (ma możliwość usuwania obraźliwych
    komentarzy internautów, usuwania kont, zdjęć itp). Ponadto strona posiada
    ranking nalepiej ocenianych zdjęć w pięciu zaimplementowanych grupach:kobiety,
    mężczyźni, samochody, zwierzęta i inne oraz mini chat. Atutem może być także
    prosta, ale ładna i przejrzysta szata graficzna oraz statystyki odwiedzin.
    Serwis nie jest z pewnością tak funkcjonalny jak np. fotka.pl (nie ma tylu
    opcji), jednak w zupełności wystarczy do umieszczenia go np. na serwerze
    zaprzyjaźnionej grupy dyskusyjnej, jako dodatek do strony swojego miasta,
    szkoły, sieci... whatever :-).
    Serwis w całości oparty jest na skryptach php wraz z bazą danych MySQL.
    Cena serwisu to jedynie 15zł.

    Witrynę prezentuję na moim serwerze.
    http://vz2.internetdsl.tpnet.pl/~martinez/efotka

    Można również zakupić także za 15zł inną wersją serwisu (z 2 kategoriami-
    mężczyźni, kobiety) dostepną pod adresem:
    http://vz2.internetdsl.tpnet.pl/~martinez/fotka

    Po przesłaniu kasy na moje konto (lub przekazem pocztowym) wysyłam na maila
    spakowane zipem pliki oraz oferuję darmową pomoc w instalacji serwisu (która de
    facto ogranicza się do wpisania w pliku konfiguracyjnym własnych ustawień
    połączenia z bazą danych MySQL oraz wciśnięcia klawisza Enter).

    Uwaga! Oświadczam, że jestem autorem tego serwisu i nie może być on
    odsprzedawany (ani rozpowszechniany w inny sposób) osobom drugim.
    Nie wykonuję też żadnych przeróbek serwisu, a w szczególności szaty graficznej.

    Mój numer gg: 3790888
    e-mail: s...@i...pl

  • 2. Data: 2005-02-01 07:41:41
    Od: PHPdeveloper <phpdeveloper_NOzpamPLEASE@o2..pl>

    MartineZ wrote:
> [...]
    > odsprzedawany (ani rozpowszechniany w inny sposób) osobom drugim.
    > Nie wykonuję też żadnych przeróbek serwisu, a w szczególności szaty graficznej.

    porazka :-)