PracaGrupypl.praca.dyskusje › działalność gosp w UK

  • 1. Data: 2004-09-15 18:52:28
    Temat: Re: działalność gosp w UK
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Czy my jako obywatele UE mamy prawo do zakladania dzialalnosci gosp w
    > Wielkiej Brytanii?? Mam szanse na zlecenie i teraz zastanawiam sie jak to
    > rozwiazac formalnie, tym bardziej ze duza jest szansa na stala wspolprace.

    Działalnośc w UK można zakladac nie od dziś, a od niedawna mozna tam i pracowac do
    woli:)
    Jeśli masz zlecenie - to mozesz go wykonac z polskiej formy, jesli ja posiadasz.

  • 2. Data: 2004-09-15 18:52:50
    Temat: działalność gosp w UK
    Od: "MW" <m...@n...pl>

    Czy my jako obywatele UE mamy prawo do zakladania dzialalnosci gosp w
    Wielkiej Brytanii?? Mam szanse na zlecenie i teraz zastanawiam sie jak to
    rozwiazac formalnie, tym bardziej ze duza jest szansa na stala wspolprace.

    Michal

  • 3. Data: 2004-09-15 19:01:05
    Od: "MW" <m...@n...pl>

    Działalnośc w UK można zakladac nie od dziś, a od niedawna mozna tam i
    pracowac do woli:)
    Jeśli masz zlecenie - to mozesz go wykonac z polskiej formy, jesli ja
    posiadasz.

    Nie mam zarejestrowanej dzialalnosci w Polsce i szczerze mowiac nie bardzo
    mi sie chce oplacac haracze ZUSowi (ponad 600zl na opieke spoleczna bez
    zadnych ulg, nawet dla studentow). A slyszalem ze w WB NI (national
    insurance) i income tax jest mniejszy niz w Polsce (co najwazniejsze placony
    procentowo).

    A wlasnie slyszalem ze mozna w WB jedynie oddzial zalozyc i sp z.o.o. Moze
    to po prostu plotki..

    Pozdrawiam
    Michal

  • 4. Data: 2004-09-15 19:18:22
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > procentowo).
    >
    > A wlasnie slyszalem ze mozna w WB jedynie oddzial zalozyc i sp z.o.o. Moze

    http://www.doc.ukie.gov.pl/cd-rom/cd6/Dzialalnosc_go
    spodarcza/2.htm

    Zakładać mozna co tylko sie chce, ale nie wierze, ze to wyjdzie taniej niz w Polsce,
    a juz szczególnie, że koszt utrzymania firmy w UK bedzie mniejszy niz 100 funtow ,
    ktore kosztuje ZUS w Polsce, i w ogole - co to za zlecenie, ktore sie rozbija o taka
    kwote?
    Z wszystkich dostepnych żródeł w inecie wynika ze mozna otorzyć działalnosc w UK, i
    to bynajmniej nie od 1V, a od podpisania ukladu stowarzyszeniowego z 10 lat temu,
    tylko wtedy mało kto o tym wiedzial.
    Poza tym możesz po prostu podpisac umowe z pracodawca na ta robote, nie ma żadnych
    przeciwskazań.

    Wojtek

  • 5. Data: 2004-09-15 19:47:35
    Od: "MW" <m...@n...pl>

[...]

    Dzieki za cenny link i szybka odpowiedz.
    Tak, tyle ze podejrzewam ze w WB placi sie procentowo za ubezpieczenie
    spoleczne (musze to jeszcze sprawdzic), a jezeli chodzi o umowe z
    pracodawca, nie mam pojecia do czego bylby zmuszony (jakies PITy pod koniec
    roku, odprowadzanie skladek itp.)

    Michal

  • 6. Data: 2004-09-16 17:27:12
    Od: "Blachhhh" <e...@...O.S.P.A.MMMalpha.net.pl>

    Użytkownik "MW" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > spoleczne (musze to jeszcze sprawdzic), a jezeli chodzi o umowe z
    > pracodawca, nie mam pojecia do czego bylby zmuszony (jakies PITy pod

    Hmm.. Wiem, ze to juz drugi moj post na taki temat ale nie moge sie
    powstrzymac.

    Jak ty to robisz, ze w ogole nie masz odznaczonych cytatow ????????????
    Przeciez NIC NIE WIDAC !!!!!! Jak masz taki glupi program, ze tego nie
    potrafi to
    wstawiaj takie znaczki > recznie.

  • 7. Data: 2004-09-17 07:49:26
    Od: "MW" <m...@n...pl>

    Dziwne ze nie uczestniczysz w dyskusji, ale to CIEBIE najbardziej irytuje.
    Straznik netykiety, czy co?

    Michal

  • 8. Data: 2004-09-17 16:46:26
    Od: "Blachhhh" <e...@...O.S.P.A.MMMalpha.net.pl>

    > Dziwne ze nie uczestniczysz w dyskusji, ale to CIEBIE najbardziej irytuje.
    > Straznik netykiety, czy co?

    Burdel rob sobie na swoim podworku. To jest publiczna grupa i sie trzymaj
    zasad.

  • 9. Data: 2004-09-17 19:12:38
    Temat: Re: dzia?alno?? gosp w UK
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    MW <m...@n...pl> wrote:
    > Dziwne ze nie uczestniczysz w dyskusji, ale to CIEBIE najbardziej irytuje.
    > Straznik netykiety, czy co?

    Mnie też irytuje - a obaj (i nie tylko my) uczestniczymy w dyskusji jako
    'czytacze'.

    P.

  • 10. Data: 2004-09-18 11:04:37
    Od: "MW" <m...@n...pl>

    Nie bardzo wiem jak mozna uczestniczyc w dyskusji jako "czytacz", ale nie
    interesuje mnie to za bardzo.

    EOT