PracaGrupypl.praca.szukanadyskryminacja

  • 1. Data: 2003-04-08 01:13:25
    Temat: dyskryminacja
    Od: "halina" <h...@N...gazeta.pl>

    Czy nie myslicie, ze szukanie pracownikow urodzonych po 1968 roku (35 lat)
    nie jest dyskryminacja. Czy to nie jest ujete gdzies w prawach polskich, ze
    nie mozna dyskryminowac innych z powodu daty urodzenia.

    Czy pracodawca szuka doswiadczonego i wyksztalconego pracownika czy "cialka"
    na popatrzenie, delikatnie mowiac, ponizej trzydziestki-piatki??? I za co
    wlasciwie chce placic? Czy takie firmy dobrze o sobie swiadcza dajac takie
    ogloszenia?

  • 2. Data: 2003-04-08 07:16:43
    Temat: Re: dyskryminacja
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <b6t7nl$hcp$1@inews.gazeta.pl> "halina" <h...@N...gazeta.pl>
    writes:
> [...]
    >nie jest dyskryminacja. Czy to nie jest ujete gdzies w prawach polskich, ze
    >nie mozna dyskryminowac innych z powodu daty urodzenia.

    Jest rynek pracodawcy wiec moga wybrzydzac :-)))

    >Czy pracodawca szuka doswiadczonego i wyksztalconego pracownika czy "cialka"
    >na popatrzenie, delikatnie mowiac, ponizej trzydziestki-piatki??? I za co

    Czasami tego lub tamtego lub obu jak go stac?

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 3. Data: 2003-04-08 07:30:01
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    > wlasciwie chce placic? Czy takie firmy dobrze o sobie swiadcza dajac takie

    Jasne, że dyskryminacja. Jestem trochę poniżej tego 68 roku i odczuwam to
    dokładnie. Szukam pracy od listopada i nie mieszczę się w widełkach wiekowych.
    Ale co my możemy zrobić?

  • 4. Data: 2003-04-08 08:51:54
    Od: "v7" <s...@n...pf.pl>

    > Jasne, że dyskryminacja. Jestem trochę poniżej tego 68 roku i odczuwam to
    > dokładnie. Szukam pracy od listopada i nie mieszczę się w widełkach
    wiekowych.
    > Ale co my możemy zrobić?

    ktoś kiedyś to opisywał w bodajże GW, że niestety, ale to nie jest
    dyskryminacja, ponieważ póki nie pracujemy pracodawca ma wolny wybór i może
    nas odrzucić z dowolnego powodu

  • 5. Data: 2003-04-08 09:18:19
    Od: f...@p...onet.pl

    > wiekowych.
    >
    > ktoś kiedyś to opisywał w bodajże GW, że niestety, ale to nie jest
    > dyskryminacja, ponieważ póki nie pracujemy pracodawca ma wolny wybór i może
    > nas odrzucić z dowolnego powodu

    No coś napisać muszą, prawda? Niby mamy ustawę nową, a ogłoszenia formy swej w
    żaden spsób nie zmieniły.

  • 6. Data: 2003-04-08 20:14:37
    Od: "rob177pl" <r...@p...onet.pl>

    > nie mozna dyskryminowac innych z powodu daty urodzenia.

    No i co z tego, ze mieszcze sie w widelkach, jak nikt nie chce zatrudnic
    STUDENTA zaocznego (mam ponadroczne "doswiadczenie" w szukaniu pracy. Na
    rozmowie jest wszystko fajnie do czasu gdy przyznaje sie, ze studiuje i
    wieczorami 2x w tygodniu chodze na kurs... i wtedy nagle slysze "bardzo nam
    przykro, ale..." albo "niestety... moze skontaktujemy sie z panem w
    pozniejszym terminie" i moge dzwonic, prosic, pytac...

    ...a moze to rejon w ktorym mieszkam jest taki do du.. (podkarpacie--> tam
    gdzie prezesi kas chorych biora najwiecej)
    pozdrawiam wszystkich "...bez prawa do zasilku"
    rob

    rob177pl[nielubiespamu]@interia.pl [...]wywal jak chcesz napisac

  • 7. Data: 2003-04-08 20:31:37
    Od: "Alakhaine" <a...@w...pl>

    nie ma sie co oszukiwac : pracownik po 30 ma mniejsze mozliwosci nauki,
    mniej otwarty umysl i prawdopodobnie jest mniej obeznany z nowymi
    technologiami.
    idealny pracownik to 24-latek z dwoma fakultetami i 5 letnim stazem
    zawodowym...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 8. Data: 2003-04-08 21:01:41
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <b6vbjf$j2d$1@nemesis.news.tpi.pl> "Alakhaine" <a...@w...pl> writes:
> [...]
    >nie ma sie co oszukiwac : pracownik po 30 ma mniejsze mozliwosci nauki,
    >mniej otwarty umysl i prawdopodobnie jest mniej obeznany z nowymi

    Ale jak nie przespal tych 30 lat to ma cos czego nie moze miec absolwent -
    doswiadczenie ... Ciekawe co na ten temat mowi statystyka wieku wynalazcow?

    >idealny pracownik to 24-latek z dwoma fakultetami i 5 letnim stazem
    >zawodowym...

    To wyglada na dowcip lub marzenia pracodawcy, jakby jeszcze pracowal za
    darmo? :-))))