PracaGrupypl.praca.dyskusjedwa pytania

  • 11. Data: 2003-08-12 07:29:45
    Temat: Re: dwa pytania
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <dn77l6hlpae3.18h1vlet0rcry$.dlg@40tude.net>, n...@b...nie
    says...

    > cóż... po prostu nie wiedzą, czego chcą od życia (poza oczywiście tym, że
    > chcą się dobrze bawić i jakoś przeżyć do emerytury/śmierci - cokolwiek
    > będzie pierwsze ;-)). Trudno się w sumie temu dziwić - nie każdy doznaje
    > olśnienia, co jest jego życiowym celem.

    Widzisz, ale to nie moj problem. To powinno byc ich zmartwienie. Ja nie
    mam najmniejszej ochoty doplacac do ich rent lub zasilkow, tylko
    dlatego, ze nie doznali olsnienia, co jest ich celem w zyciu. Niech
    wreszcie kazdy wezmie w swoje wlasne rece odpowiedzialnosc za swoj los.

  • 12. Data: 2003-08-12 07:36:29
    Od: Grendel <n...@b...nie>

    On Tue, 12 Aug 2003 09:29:45 +0200, web wrote:

> [...]
    > dlatego, ze nie doznali olsnienia, co jest ich celem w zyciu. Niech
    > wreszcie kazdy wezmie w swoje wlasne rece odpowiedzialnosc za swoj los.

    Czyżbyś proponował wprowadzenie w Polsce... kapitalizmu? Odważny pomysł,
    choć karkołomny i nie do wdrożenia we współczesnej kontynentalnej Europie,
    a w Polsce w szczególności...

    --
    Grendel