PracaGrupypl.praca.dyskusje › doswiadczenie

  • 1. Data: 2004-10-15 13:34:44
    Temat: doswiadczenie
    Od: "kazoo" <e...@e...pl>

    Witam!

    Szukam pracy juz prawie rok. Mam 29 lat. Obawiam sie, ze nie znajde pracy w
    szukanym zawodzie (programista). Mam ciagle poczucie tego, ze sie cofam w
    rozwoju - nie mam przeciez mozliwosci nabywania doswiadczenia. W zasadzie
    idac do pracy musze liczyc na sporo dawke czasu na przyszkolenie sie. Jak wy
    rozwiazujecie problem z nabywaniem doswiadczenia czy rozwojem podczas
    poszukiwan pracy? Niestety nie stac mnie na kursy. Jak moge zdobyc prace
    kiedy nie mam doswiadczenia, a jest ono wszedzie wymagane?

    pozdrawiam.kazoo

  • 2. Data: 2004-10-15 13:39:21
    Temat: Re: doswiadczenie
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-10-15, kazoo <e...@e...pl> wrote:
    > poszukiwan pracy? Niestety nie stac mnie na kursy. Jak moge zdobyc prace
    > kiedy nie mam doswiadczenia, a jest ono wszedzie wymagane?
    http://sf.net/
    http://berlios.de/
    http://savannah.gnu.org/
    Podepnij się pod jakiś projekt. Albo wymyśl coś swojego.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    But love was blind, they said, love was crazy --- love didn't
    have any heart, and so it ripped out your own.

  • 3. Data: 2004-10-15 14:20:26
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <ckojmn$ho1$1@atlantis.news.tpi.pl>, kazoo wrote:
    > Niestety nie stac mnie na kursy. Jak moge zdobyc prace kiedy nie
    > mam doswiadczenia, a jest ono wszedzie wymagane?

    A co robiłeś w czasie studiów? (po wieku zakładam, że skończonych)

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 4. Data: 2004-10-15 15:21:14
    Od: "Radoslaw Knap" <r...@b...com.pl>

    1. Po pierwsze wszystko zależy od tego JAK szukasz tej pracy, no i
    oczywiście gdzie?

    musisz uwiewrzyć w siebie, w końcu COŚ umiesz- warto zacząć od wykorzystania
    tych umiejętności

    2. zdobywać doświadczenie można na różne sposoby- praktyki, staże, prace
    dorywcze, własna działalność- podwykonawstwo; co jest często praktykowane
    wśród informatyków

    3. dobre firmy same kształcą, dają dofinansowanie na szkolenia

    pozdrawiam,
    Radek

    r...@b...com.pl

  • 5. Data: 2004-10-15 16:47:48
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik kazoo napisał:

    > Niestety nie stac mnie na kursy. Jak moge zdobyc prace
    > kiedy nie mam doswiadczenia, a jest ono wszedzie wymagane?

    Darmowe praktyki. W zasadzie wszedzie chyba przyjmuja ( kazda branza,
    choc Twojej akurat nie znam ). Jezeli kieruja Cie z uczelni na praktyki
    to trzeba tylko powiedziec stanowczo, ze chcesz sie czegos nauczyc a nie
    tylko "odbebnic" praktyki. Ale skoro skonczyles juz studia to sam musisz
    sie skierowac na praktyki. Pochodzic po miescie, popytac i gdzies sie
    zaczepic. Na takie praktyki w zasadzie zawsze chetnie przyjmuja bo :
    pracujesz za darmo, a po jakims czasie robisz to co normalny pracownik.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 6. Data: 2004-10-15 19:02:00
    Od: "Maciej L." <m...@p...onet.pl>

    Chyba musisz coś o sobie bliżej napisać, jeżeli chcesz sensownej
    podpowiedzi.

    Bo jeżeli jesteś po biologii na uniwerku i szukasz pracy jako programista,
    to może
    być trudno...

    Generalnie pracy dla programistów jest sporo(w większych miastach Polski).

  • 7. Data: 2004-10-15 19:31:03
    Od: "kazoo" <...@...pl>

    > A co robiłeś w czasie studiów? (po wieku zakładam, że skończonych)

    No wlasnie...jestem po PWr, kierunek troche mniej zwiazany z programowaniem
    (elektronika) ale specjalnosc ponoc miala do tego przygotowywac. Ale ten
    fakt, mam wrazenie, nie ma wplywu na przyjecie do pracy. Moze szukam w zlym
    zawodzie pracy:)

    pozdrawiam.kazoo