PracaGrupypl.praca.dyskusje.doc, .rtf, czy .pdf

  • 31. Data: 2005-08-21 19:15:46
    Temat: Re: .doc, .rtf, czy .pdf
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    21.08.2005 # 16:27:53, nica napisała:

    > jesli firmie bedzie na was zalezalo, mysle ze sie odezwa.

    zgadzam się ;)
    --
    pozdrawiam

  • 32. Data: 2005-08-21 19:18:45
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    21.08.2005 # 16:23:02, nica napisał:

    > na przyklad GE wymaga doc-e.

    niestety - w niewielu ogłoszeniach są wzmianki na temat formatu,
    w jakim firmy życzą sobie otrzymywać aplikacje, a to mogłoby rozwiać
    wiele wątpliwości nieraz.

    > powodzenia

    nawzajem
    --
    pozdrawiam

  • 33. Data: 2005-08-21 19:26:29
    Od: Jołop <...@m...pomaranczy>

    W artykule <p...@w...pl> foe napisał(a):

    > tylko i wylacznie www (a tam formaty sciagniecia do wyboru)

    Nie. Zdecydownie nie. Są firmy, gdzie pracownicy nie mają dostępu do www, a
    jedynie do poczty.

    --
    Bo Jołop był wyjątkowo nieatrakcyjny no i taki jak się nazywał, ale w walce
    to był brudas po prostu horror szoł! i bardzo zręczny w butach.

  • 34. Data: 2005-08-21 19:34:44
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    21.08.2005 # 20:26:29, Jołop napisał:

    > Nie. Zdecydownie nie. Są firmy, gdzie pracownicy nie mają dostępu do www, a
    > jedynie do poczty.

    Może w takim razie zrobić html'a z CV ? To nie jest takie głupie :).
    --
    pozdrawiam

  • 35. Data: 2005-08-22 17:28:37
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "lynx" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > Jednego pięknego dzionka o czasie Tue, 16 Aug 2005 18:42:14 +0200,
    > ludzik o nazwie Marco <m...@b...pl> nasmarował co następuje:
    > najlepszym rozwiązaniem byłoby podawanie przez firme jaki/e format/y
    > preferuje i już, ale niestety większość "pracodafców" o tym nie myśli i
    > potem wywalają mase cv i lm tylko dlatego że nie wiedzą jak je otworzyć
    > blehh

    alez podałem ... ;) zyczylem sobie pdf

    odzew - okolo 30 zgłoszeń - 5 w pdf

    zaproszonych na rozmowe pytałem [a co dałem im szanse] - jaki bład formalny
    popełnili - żaden nie wiedział...

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 36. Data: 2005-08-22 17:30:36
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Marco" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszyscy mają zainstalowanego AR (co znając wiele firm, nie jest
    > niemożliwe) ? Czy może olać "profesjonalizm", na który i tak nikt nie

    zaleznie od profilu firmy... ale ważniejsze jest UWAGA

    Nazwać plik imieniem i nazwiskiem a nie cv.doc ;) bo wiecie ile taksamo
    nazywajacych sie plikow otrzymałem robiąc rekrutację ? ;)

    i co zrobi pani Krysia? - no naturalną selekcję - zostanie jej plik tego kto
    ostatni przyśle zgłoszenie;)

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 37. Data: 2005-08-22 19:57:16
    Od: tivv <t...@o...pl>

    Marco napisał(a):
> [...]
    > najprofesjonalniej wyglądałby .pdf, ale czy mozna mieć pewność, że
    > wszyscy mają zainstalowanego AR (co znając wiele firm, nie jest

    Witam

    PDF - Portable Document Format - jak sama nazwa wskazuje jest formatem
    przenośnym.

    Format DOC nie jest przenośny i na dodatek wymaga drogich narzędzi do
    otwarcia. Należy do jednej firmy, która nie chce się podzielić
    specyfikacją. Jest ciężki.

    Poza tym DOC i RTF są łatwo modyfikowalne. Aż strach co Ci tam może pani
    Zosia podopisywać :)

    PDF to ogólnoświatowy standard dla dokumentów i nie może nie być odczytany.

    Pozdrawiam

    tivv

  • 38. Data: 2005-08-22 20:00:33
    Od: tivv <t...@o...pl>

    jimmij napisał(a):
    > Byłem, zobaczyłem, olałem.
    > A gdzie wersja pod linuksa...?

    Witam

    Na stronie producenta oczywiście, czyli tam gdzie dla Windowsa :-D

    Poza tym standardowo na płytkach instalacyjnych swojej dystrybucji
    powinieneś znaleźć ze dwa programy otwierające PDF-y.

    Pozdrawiam

    tivv

  • 39. Data: 2005-08-22 23:01:57
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 22-08-2005 o 21:57:16 tivv <t...@o...pl> napisał:

> [...]
    > Zosia podopisywać :)
    >
    > PDF to ogólnoświatowy standard dla dokumentów i nie może nie być

    I tak wygląda, gdy za rozwiązywanie praktycznych kwestii zabierze się ktoś
    od praktyki oderwany.

    Od końca: zdziwiłbyś się, gdybyś to "nie może" spróbował zweryfikować;
    pani Zosia może wszystko; ciężkość dokumentów Worda jest dyskusyjna; do
    kogo DOC należy, to obok tematu; MS Word Viewer jest darmowym programem
    Microsoftu do odczytywania DOCów.

    Podejdź do losowych stu komputerów PC z przenośnym nośnikiem pamięci
    zawierającym dokument w wersji DOC i PDF - według mojej oceny na 85-95 z
    nich otworzysz ten pierwszy, ten drugi na 30. To jak z tą przenośnością?

  • 40. Data: 2005-08-23 06:36:21
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    23.08.2005 # 00:01:57, Tomasz Płókarz napisał:

    > Podejdź do losowych stu komputerów PC z przenośnym nośnikiem pamięci
    > zawierającym dokument w wersji DOC i PDF - według mojej oceny na 85-95 z
    > nich otworzysz ten pierwszy, ten drugi na 30.

    Masz rację...

    > To jak z tą przenośnością?

    ... ale przedmówca miał na myśli raczej przenośność w sensie niezależności
    od platformy systemowej ;). W każdym razie - ja tak to zrozumiałem.
    --
    pozdrawiam