PracaGrupypl.praca.szukanadobry pracownik

  • 1. Data: 2002-09-10 08:53:49
    Temat: dobry pracownik
    Od: "artur stępniak" <m...@N...gazeta.pl>

    wszechstronny.Doświadczenie w chandlu,działalnośc gospodarcza,obsługa
    komputera i wszelkich użądzeń biurowych.Prawo jazdy B świadectwo
    kwalifikacji ,obsługa wózka widłowego,dwa lata praktyki jako samodzielny
    pracownik magazynowy-biurowy{referencje od obecnego pracodawcy.Z innej strony
    znajomość i praktyka systemu Rigips,docieplenia,ogólnie robotyremontowo-
    budowlane.Bardzo się angażuję w wykonywaną prace.Miła aparycja{moim zdaniem}
    Wiek 35 lat,ale ciągle aktywny Nie boję się żadnej pracu tel505114348
    a...@p...onet.pl po 16 5342761 Lublin

  • 2. Data: 2002-09-10 17:09:48
    Temat: Re: dobry pracownik
    Od: "[ fazer is now websafe ]" <n...@a...for.adress.com>

    > wszechstronny.Doświadczenie w chandlu,działalnośc gospodarcza,obsługa
    ^^^^^^^
    a co to jest ?

    > komputera i wszelkich użądzeń biurowych.Prawo jazdy B świadectwo

    wymień może jakieś użądzenia ;)

    --
    pozdrawiam, fazer www.mixer.one.pl
    ___________________

  • 3. Data: 2002-09-12 14:32:00
    Od: "kamikazek" <j...@k...pl>

    fazer czep sie slupa

  • 4. Data: 2002-09-12 14:40:32
    Od: "[ fazer is now websafe ]" <n...@a...for.adress.com>

    "kamikazek" <j...@k...pl> wrote in message
    > fazer czep sie slupa

    sorry, nie mogłem się powstrzymać, jak ktoś ma tyle zalet to niech
    zobaczy swoje wady. Swoją drogą to dla Jego dobra, bo jeśli pracodawca
    coś takiego przeczyta to się przerazi. Następnym razem weźmie słownik
    i napisze poprawnie, szanse na znalezienie pewno wzrosną.

    A tak BTW, zatrudniłbyś gościa ze znajomością komputera i urządzeń
    biurowych, czyli takiego, który przykładowo pisałby
    oferty/zapytania na Twoim papierze firmowym, jako Twój pracownik,
    robiącego takie babole ortograficzne ? Nie było by Ci wstyd ?

    W końcu zależy Ci chyba na dobrej opinii Twojej firmy, czyż nie ?

  • 5. Data: 2002-09-12 14:53:40
    Od: "kamikazek" <j...@k...pl>

    Użytkownik [ fazer is now websafe ] <n...@a...for.adress.com> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:alq8sr$m4k$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > robiącego takie babole ortograficzne ? Nie było by Ci wstyd ?
    >
    > W końcu zależy Ci chyba na dobrej opinii Twojej firmy, czyż nie ?

    no w sumie racja, nie zwrocilem uwagi na te perelki :)