PracaGrupypl.praca.dyskusje › do informatykow

  • 1. Data: 2003-10-13 21:19:15
    Temat: do informatykow
    Od: "Marcin Mucha" <m...@h...com>

    Witam,
    mam pytanie do informatykow
    ile mozna wziasc miesiecznie
    za obsluge informatyczna firmy ?
    40 komputerow, serwer Novell
    kilkanascie drukarek,
    utrzymanie wszystkiego w ruchu
    i robienie kopii danych z serwera i kliku komputerow

  • 2. Data: 2003-10-13 22:06:22
    Temat: Re: do informatykow
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Mon, 13 Oct 2003 23:19:15 +0200, "Marcin Mucha" <m...@h...com>
    wrote:

    >mam pytanie do informatykow
    >ile mozna wziasc miesiecznie

    A ile czasu ma Ci to zajac? Bo dla mnie to wyglada na tyle pracy ile ma etat.
    Wiec powiedz tyle ile uwazasz ze powinienes zarabiac na etacie.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 3. Data: 2003-10-13 22:25:15
    Od: "Jarek" <t...@W...net>

> [...]
    > kilkanascie drukarek,
    > utrzymanie wszystkiego w ruchu
    > i robienie kopii danych z serwera i kliku komputerow

    W "praniu" wyjdzie masa czynności towarzyszących, czas reakcji na awarię
    itp, itd.
    IMHO ~2,5÷3,0 tys zł netto, ale to bardzo orientacyjnie - wszystko zależy od
    konkretnych warunków.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2003-10-14 06:14:48
    Od: "Parasite" <p...@c...pl>

    W 1999 roku jak takie cos robilem bralem za to
    5100 + VAT
    po poltora roku mialem podwyzke na 6500 + VAT
    Wszystko zalezy od tego co to za firma,
    i jak cie bedzie cenic oczywiscie

    Parasite

  • 5. Data: 2003-10-14 08:58:42
    Od: "pit" <p...@p...onet.pl>

    Prosba.
    Przestancie odpowiadac na te pytania (tzn. ile wziasc za...), bo to nie ma
    sensu. Dlaczego?

    1. Jezeli ktos ma cos zrobic i nie wie ile ma za to wziąsc to jego problem.
    Niech sie sprzeda za ile chce, chocby za darmo.

    2. Wiekszosc ogloszen tego typu to picowniki i pseudo pracodawcy, ktorzy
    najpierw sie nasluchaja (czyt. naczytaja) tutaj o tym, ze dana robote X
    mozna zrobic za Y PLN, a pozniej chodza i mowia ze oni moga dac co najwyzej
    Z PLN za jej wykonanie, gdzie Z = Y/2
    To miedzy innymi stad wychodzi pozniej ze ktos nie moze znalezc
    zlecenia/roboty za minimum kwote Y. Pozniejszy efekt jest taki ze spirala
    sie nakreca i wyjsciowe Y staje sie pozniej Z, a pracodawca/pracodawcy znowu
    zaczynaja sie pytac na grupach ile za to moga dac. Po jakims czasie sie
    okazuje ze robimy to ku chwale ojczyzny (gora za oplaty i chleb, chociaz
    najczesciej za chleb, bo na oplaty juz nie starcza), a jak chcesz cos sobie
    kupic to kombinuj dalej aby zarobic (tudziez graj w totka - moze trafisz 6)

    Sami tylko zobaczcie jaka rozbieznosc. Ktos to robil w praktyce bral 5100.
    Ktos pisze ze powinno sie to robic za 2000. A i tak jak sie pozniej pojawi
    takie oglodszenie w pl.praca.oferowana (lub gdziekolwiek indziej, tudziez
    taki pracodawca przyjdzie to zatrudnionego juz czlowieka i powie mu ze teraz
    to on juz tyle nie dostanie) to kazdy kandydat uslyszy ze nie dostanie
    wiecej niz 1000-1500.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-10-14 12:21:47
    Od: ".:!DizzyD!:." <d...@n...poczta.onet.pl>

    Dobrze mówisz. Podobnie jest zresztą z każdą inną pracą i ofertą.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-10-14 15:50:51
    Od: "Marcin Mucha" <m...@h...com>

    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi, rowniez te krytyczne,
    braniac sie przed krytyka, spytalem bo na taka skale robie to pierwszy raz
    a nie chce stosowac stawki typu jak za 20 kompow biore 2 tys to za 40 wezme
    4 tys.
    Uwazam, ze na grupie mozna dyskutowac o wszystkim rowniez o zarobkach,
    w kazdym razie dziekuje wszystkim jeszcze raz.

    pozdrawiam
    Marty