PracaGrupypl.praca.dyskusjedni ustawowo wolne 1,3 maja ??

  • 1. Data: 2004-05-02 18:42:33
    Temat: dni ustawowo wolne 1,3 maja ??
    Od: "Sarna" <sarnea@NO_SPAM.wp.pl>

    Witajcie

    jak mi wiadomo 1 i 3 maja to dni wolne ustawowo.

    gdzies doczytalem, ze jezeli ktorys z tych dni przypada w sobote (tak jak w
    tym roku) to mimo, ze w soboty nie pracuje przysługuje za ten dzien,
    dodatkowy dzien wolny??
    czyli jezeli w sobote mialem wolne a w poniedzielem (3 maja) ide do pracy to
    przysługuja mi za ten okres 2 dni wolne ??

    z góry dzieki za odpowiedz
    pozdrawiam Sarna

  • 2. Data: 2004-05-03 07:27:18
    Temat: Re: dni ustawowo wolne 1,3 maja ??
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "Sarna" <sarnea@NO_SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czyli jezeli w sobote mialem wolne a w poniedzielem (3 maja) ide do pracy
    > przysługuja mi za ten okres 2 dni wolne ??

    poniedzielem ???????? cóż to za twór językowy ?!!?!!?!!?!!?!!?!!?!!

    owszem jest coś takiego; święto w sobotę skraca tygodniową normę czasu
    pracy;

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2004-05-03 15:13:57
    Od: "Sarna" <sarnea@NO_SPAM.wp.pl>

    > poniedzielem

    :):)
    - chodzi oczywiscie o ustawowo wolny poniedziałek po niedzieli :):)

    pzdr Sarna