PracaGrupypl.praca.dyskusje › dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???

  • 81. Data: 2006-09-18 07:58:11
    Temat: Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sun, 17 Sep 2006 14:53:51 +0200, Sheer <s...@v...pl>
    w <eek70u$qa9$3@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > moje kwalifikacje są tak wyspecjalizowane i unikalne w naszym kraju, że
    > bardzo szybko by mnie ktoś zidentyfikował ;)

    No nie gadaj, jesteś poprzednim premierem?

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 82. Data: 2006-09-18 15:03:56
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 18 Sep 2006 09:20:34 +0200, Sheer <s...@v...pl>
    w <eem8si$s1i$2@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > no i widzisz - czepiasz się najmniej istotnej rzeczy - bo tylko na niej się
    > znasz :P

    He he, jest dokładnie odwrotnie - to prawdopodobnie ty nie masz pojęcia,
    o czym piszesz. Bo tak się składa, że Fortran jest obecnie najlepszym
    językiem do obliczeń numerycznych, z duża ilością przetestowanych i
    wysoce zoptymalizowanych bibliotek i podobnej jakości kompilatorami.

    A ty tylko nieudolnie trollujesz, bez podawania jakichkolwiek faktów, a
    babole które sadzisz maskujes bardzo słabo próbami obrażania ludzi,
    którzy jeszcze zwracają na ciebie uwagę.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 83. Data: 2006-09-18 15:23:47
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Sep 2006 09:23:19 +0200, Sheer <s...@v...pl>
    wklepał(-a):

    >bo widzisz, na Zachodzie, w Anglii chociażby sporo jest średnich firm które
    >robią niezły biznes na nauce!
    >dlaczego u nas jest to niemożliwe?!

    Bo Polska nie jest krajem wysokich technologii, tylko w sporej części rolniczym.
    Może warto by znać parę faktów na temat własnego kraju?

  • 84. Data: 2006-09-18 15:36:23
    Od: "blondi" <m...@g...com>

    Sheer napisał(a):
    > troszkę się nie rozumiemy...
    > Ty ciągle tkwisz w świecie producentów oprogramowania biurowego i
    > bazodanowego... błeahhh! ;)

    Bazodanowe, m.in. i owsze, ale raczej wieksze niz mniejsze projekty.
    Biurowym sie nigdy nie zajmowalam.

    I skad Ty bierzesz takie rewelacje nt ludzi, skoro nigdy nie widziales
    ich na oczy, nie wspominajac o totalnej niewiedzy w temacie ich zycia
    zawodowego?

    > wielu programistom mózg się przegrzewa przy samym początku do
    > wstępu/wprowadzenia do aparatu matematycznego spajającego owe teorie...

    No wiesz, ja pisalam programy symulacyjne na modelowanie rzeczywistosci
    na psychologii... Mialam przy tym wielki ubaw. Swoj dyplom napisalam
    z... matematyki, mimo, iz studia konczylam informatyczne, ale tak mnie
    zainteresowal jeden z malenkich dzialow, ze postanowilam rpozszyc
    algorytmy i sama zaimplementowac (najpierw w C++ a pozniej przelozylam
    na PHP, zeby dalo sie wrzucic jako program dydaktyczny na strone). Nie
    ukrywam, ze mam duza satysfakcje, bo z programu korzysta bardzo duzo
    ludzi, z wielu uczelni, m.in. tych najwiekszych w PL.

    > reasumując, w Polsce nie ma ani jednego chyba ogłoszenia o pracy
    > typu "programista z background'em naukowym" :(

    No coz... trzeba umiec samemu zadbac o swoja kariere tudziez
    satysfakcje - nikt tego za Ciebie nie zrobi.

    Blondi

  • 85. Data: 2006-09-19 06:38:47
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    A coś poza pracą może? Rodzina ? Hobby ?
    Po przeczytaniu tego wątku mam wrażenie że praca jest dla ciebie całym
    życiem i brak satysfakcji w pracy powoduje u ciebie frustracie.
    Ale to tylko taki moje wywody.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 86. Data: 2006-10-28 10:44:09
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

    > moje kwalifikacje są tak wyspecjalizowane i unikalne w naszym kraju, że
    > bardzo szybko by mnie ktoś zidentyfikował ;)

    A co jeśli ktoś zidentyfikował Cię już daawno temu?

    Bartek

  • 87. Data: 2006-11-22 22:06:27
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    sheer napisał(a):

    > tak, to co robią niektórzy doktoranci na polibudzie za 1000 pln miesięcznie
    >
    > lub ich koledzy w firmach w USA za 150 tys. $ rocznie

    Konkretniej?

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/