PracaGrupypl.praca.dyskusje › dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???

  • 71. Data: 2006-09-17 12:52:05
    Temat: Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    Immona wrote:
    > Czytanie dokumentacji to zaden rozwoj _naukowy_.

    wiesz co? nie podniecaj się tak tą znajomością j.angielskiego!
    zawsze uważałem, że to *absolutnie* obowiązkowa sprawa!

    no, może znajomość chińskiego może komuś jakoś specjalnie zaimponować -
    zwłaszcza na Zachodzie!

    albo może... rosyjskiego? ;)

    --
    Sheer

  • 72. Data: 2006-09-17 12:53:51
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    Immona wrote:
    > Pochwal sie. Naprawde wszyscy Cie bardzo prosimy. Publiczne napisanie
    > swoich kwalifikacji z zakresu IT nie jest chyba wstydliwa rzecza,
    > zreszta i tak wystepujesz pod nickiem.

    moje kwalifikacje są tak wyspecjalizowane i unikalne w naszym kraju, że
    bardzo szybko by mnie ktoś zidentyfikował ;)

    --
    Sheer

  • 73. Data: 2006-09-17 13:03:07
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    blondi wrote:
    > Jak jestes dobrym programista,
    > to bedziesz szedl dalej. Nikt nie lubi patrzec jak sie zdolnosci
    > marnuja. Jesli jestes dobrym programista, to zazwyczaj jestes dobrym
    > analitykiem, co powoduje, ze coraz czesciej jestes zapraszany do
    > projektowania aplikacji, ktore masz wykonac.

    troszkę się nie rozumiemy...
    Ty ciągle tkwisz w świecie producentów oprogramowania biurowego i
    bazodanowego... błeahhh! ;)

    na inne w Polsce nie ma miejsca!

    mój kolega fizyk - adiunkt z pewnego wielkiego uniwerku w Polsce, uczestnik
    wielu międzynarodowych projektów zna C++ i pisze w tym programy symulacyjne
    do swoich oryginalnych pomysłów i uważa, że to samo w sobie to nic! to
    tylko uzupełnienie do innej wiedzy - czymżesz jest nauczenie się
    kilkudziesięciu reguł syntaktycznych tudzież składni języka obiektowego -
    przy wielu rewolucyjnych teoriach fizyki teoretycznej?!

    wielu programistom mózg się przegrzewa przy samym początku do
    wstępu/wprowadzenia do aparatu matematycznego spajającego owe teorie...

    reasumując, w Polsce nie ma ani jednego chyba ogłoszenia o pracy
    typu "programista z background'em naukowym" :(

    za to pełno tych bredni o "młodych dynamicznych zespołach" łeeeaaaahhh!!!!

    --
    Sheer

  • 74. Data: 2006-09-17 19:34:11
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Sep 2006 15:03:07 +0200, Sheer <s...@v...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >
    >wielu programistom mózg się przegrzewa przy samym początku do
    >wstępu/wprowadzenia do aparatu matematycznego spajającego owe teorie...

    Czyli każdy programista powinien znać się na: fizyce teoretycznej, kosmologii,
    genetyce, wytrzymałości materiałów, bo przecież mógłby pisać program potrzebny w
    w/w dziedzinach?

    >reasumując, w Polsce nie ma ani jednego chyba ogłoszenia o pracy
    >typu "programista z background'em naukowym" :(

    Bo takich ludzi nie zatrudniają - przynajmniej u nas - firmy, a jednostki
    naukowe. Może napisz aplikację do CERN-u lub podobnej instytucji zamiast wylewać
    żale?

  • 75. Data: 2006-09-18 06:42:24
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Izza wrote:

    > hmm przepraszam, ze sie wtracam, ale ciezko mi uwierzyc, ze kobieta
    > moze byc "bardzo dobra" w kodowaniu.

    Poznalem w swoim zyciu kilka niezlych koderek. Wiec jest to mozliwe,
    choc faktem jest, ze nie bylo ich wiele.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 76. Data: 2006-09-18 07:19:28
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    Jakub Lisowski wrote:
    > Nawet rozumiesz czytany tekst, moje gratulacje.

    rozumiesz czytany/pisany tekst ale czy umiesz wyciągać zeń wnioski?

    --
    Sheer

  • 77. Data: 2006-09-18 07:20:34
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    Jakub Lisowski wrote:
    > Fizyk, symulacje, w C++? Blee. Fortran.

    no i widzisz - czepiasz się najmniej istotnej rzeczy - bo tylko na niej się
    znasz :P

    --
    Sheer

  • 78. Data: 2006-09-18 07:23:19
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    Jakub Lisowski wrote:
    > Bo tacy sami sobie znajdują satysfakcjonujące ich zajęcie, zazwyczaj na
    > uczelniach.

    na uczelniach? i to tylko państwowych! jak z tego wyżyć?! jak sobie
    mieszkanie za to kupić w tym setleciu!

    > Po co na produkcji ktoś taki?

    bo widzisz, na Zachodzie, w Anglii chociażby sporo jest średnich firm które
    robią niezły biznes na nauce!
    dlaczego u nas jest to niemożliwe?!

    --
    Sheer

  • 79. Data: 2006-09-18 07:51:52
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sun, 17 Sep 2006 14:49:29 +0200, Sheer <s...@v...pl>
    w <eek6on$qa9$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > słuchaj jasiu fasolko!
    > już wcześniej napisałem, że imho samo czytanie i (nawet!) rozumienie tekstu
    > to znacznie za mało by mówić o płynnej znajomości języka :P

    Tiaaa, na przykład 'masz na myśli tych parę słów typu "for, until, while, do,
    switch, fork, catch, throw..." etc.?' świadczy o doskonałej znajomości.

    Nawet rozumiesz czytany tekst, moje gratulacje.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 80. Data: 2006-09-18 07:57:20
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    w <eek7dt$4rl$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > troszkę się nie rozumiemy...
    > Ty ciągle tkwisz w świecie producentów oprogramowania biurowego i
    > bazodanowego... błeahhh! ;)

    Mało widziałeś i nieuważnie czytasz.

    > na inne w Polsce nie ma miejsca!

    Jeżeli fakty nie potwierdzają naszej tezy, tym gorzej dla faktów.
    Miejsce jest.

> [...]

    > kilkudziesięciu reguł syntaktycznych tudzież składni języka obiektowego -
    > przy wielu rewolucyjnych teoriach fizyki teoretycznej?!

    Kij mnie obchodzi fizyka teoretyczna. A 'kilkadziesiąt reguł
    syntaktycznych i składnia' to niestety, ale nie jest programowanie.

> [...]
    > typu "programista z background'em naukowym" :(

    Bo tacy sami sobie znajdują satysfakcjonujące ich zajęcie, zazwyczaj na
    uczelniach. Po co na produkcji ktoś taki? Idzie się na uniwerek, bierze
    się takiego jednego i zaczyna negocjacje od przedstawienia zagadnienia
    i sumy.

    ja czyli jakub
    Revoke.