PracaGrupypl.praca.dyskusje › dlaczego nie ukazalo sie ogloszenie?

  • 1. Data: 2005-06-30 20:38:54
    Temat: dlaczego nie ukazalo sie ogloszenie?
    Od: "Tarnokop S.A." <t...@o...pl>

    witam,

    juz pare dni temu wyslalem na grupe kilka ogloszen o prace (przykładowe
    poniżej) ale niestety sie nie ukazaly..

    jak to jest? co decyduje o tym ze ogloszenie sie ukazuje? chyba wszystkie
    wymogi spełniłem.

    z góry wielkie dzięki,
    pozdrawiam
    Grzesiek

  • 2. Data: 2005-06-30 22:25:34
    Temat: Re: dlaczego nie ukazalo sie ogloszenie?
    Od: "jedrek" <o...@m...com>

    Tarnokop S.A. wrote:
> [...]
    > (przykładowe poniżej) ale niestety sie nie ukazaly..
    >
    > jak to jest? co decyduje o tym ze ogloszenie sie ukazuje? chyba

    moze NTG...? polecam pl.praca.oferowana

  • 3. Data: 2005-06-30 23:41:57
    Od: "Tarnokop S.A." <t...@o...pl>

    sorrki,
    zapomniałem dodać, że wysłałem to na grupe pl.praca.oferowana.

    więc może ktoś podać jakiś sensowny powód?? czy może tylko ogłoszenia IT tam
    można wysyłać?

    G.K.

  • 4. Data: 2005-07-01 04:37:58
    Od: "LupoAlberto" <l...@f...adres.pl>

    > więc może ktoś podać jakiś sensowny powód?? czy może tylko ogłoszenia IT
    tam
    > można wysyłać?

    Nie ma np. miejsca zatrudnienia
    (adres firmy jest, ale nigdzie nie pisze czy praca też
    w Tarnowie - bo wcale tak być nie musi, czy np. zdalna...)

    Nie ma też formy zatrudnienia (umowa o pracę, o dzieło, zlecenie)

    Wogóle niewiele tam jest...

  • 5. Data: 2005-07-01 05:07:45
    Od: "nsp" <a...@o...pl>

> [...]
    > poniżej) ale niestety sie nie ukazaly..
    >
    > jak to jest? co decyduje o tym ze ogloszenie sie ukazuje? chyba wszystkie

    Witam,

    Zapraszam Pana do zamieszczenia ogłoszeń o prace na strone www.pracawue.pl
    Na 100 % od razu ukazą się na stronie

    Zamieszczenie ogłoszeń jest całkowicie darmowe

    Pozdrawiam
    A.N.

  • 6. Data: 2005-07-01 20:23:49
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tarnokop S.A. napisał(a):

    > juz pare dni temu wyslalem na grupe kilka ogloszen o prace (przykładowe
    > poniżej) ale niestety sie nie ukazaly..

    Ogłoszenia się nie ukazały bo nie spełniają reguł ustalonych dla tej grupy.
    Przede wszystkim brak formy zatrudnienia (jak już to w tym wątku zostało
    wspomniane). Kolejnym powodem odrzucenia jest nieprawidłowo ustawione
    kodowanie. Przydałyby się też jakieś informacje na oczekiwań jakie kandydat
    ma spełniać. :)

    > jak to jest? co decyduje o tym ze ogloszenie sie ukazuje? chyba wszystkie
    > wymogi spełniłem.

    Informacja odnośnie zasad pojawia się raz na jakiś czas na grupie
    pl.praca.oferowana . Sam dokument jest też dostępny pod adresem:
    http://zeus.polsl.gliwice.pl/~proteus/ppo/pl.praca.o
    ferowana.FAQ

    W razie dalszych pytań zapraszam pod adres ppo#hell.pl

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl