PracaGrupypl.praca.dyskusje › diety

  • 11. Data: 2005-05-23 08:41:46
    Temat: Re: diety
    Od: Artur Bartnicki <a...@d...eu.org>

    "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> pisze, co następuje:

    [22 linii ciach - AB]

    > Zastanawia mnie w tym swietle skandalicznie niska wysokosc diet
    > krajowych, za ktore nie da sie, gdy sa w ustawowej wysokosci,
    > wyzywic sie bez dokladania do tego :(

    Zaszłość z czasów niewymienialności waluty. Dieta krajowa ma pokrywać
    różnicę między kosztem posiłku w domu i na wyjeździe. Zagraniczna niby
    też by mogła, ale musiała być kiedyś wypłacona w pełnej wysokości, bo
    skąd u obywatela waluta (jeśli mu jej nie podrzucił tłumacz-bandyta w
    binoklach).

    --
    ___ ___ ----------------------------------------------------
    ---

    Pewna kura zniosła jajko mądrzejsze od kury. Była to głupia kura.

  • 12. Data: 2005-05-23 09:07:18
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Artur Bartnicki" <a...@d...eu.org> napisał w wiadomości

    > "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> pisze, co następuje:
    >
    > [9 linii ciach - AB]

    > Jak to po co. Można zabrać z kraju bułki, konserwy i słoiki i
    > przyoszczędzić na dietach :->

    A potem mamy w swiecie taka opinie, jaka mamy :(

    Wsrod eurokratow kraza juz niesamowite opowiesci o delegowanych do stolicy
    Imperium Polakach, ktorzy sypiali i myli sie w biurze, zeby na
    zakwaterowaniu oszczedzic.

    Dieta jest po to, zeby ja przejesc, a zarabiac sie powinno na pensji
    podstawowej i premiach/prowizjach.

    I.

  • 13. Data: 2005-05-23 09:13:06
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 23 May 2005 11:07:18 +0200, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > Dieta jest po to, zeby ja przejesc, a zarabiac sie powinno na pensji
    > podstawowej i premiach/prowizjach.

    I kazdy powinien miec wysokoplatna, satysfakcjomnujaca prace,
    pozostawiajaca czas na rozwijanie zainteresowana i uprawianie ulubionego
    hobby. I bezrobocia ma nie byc. i kolorowe wyswietlacze....;)

  • 14. Data: 2005-05-23 15:22:26
    Od: "macko42" <m...@N...gazeta.pl>

    Immona <c...@W...zpds.com.pl> napisał(a):

    > Czterdziesci pare euro na dzien. W praktyce -15%, bo kazdy szanujacy sie
    > hotel ma sniadanie wliczone w nocleg.

    AFAIK jesli sniadanie jest w cenie noclegu i rezygnacja z tego sniadania
    nie ma wplywu na cene noclegu (a tak zwykle jest), to nie odlicza sie
    tych 15%.
    Czytalem kiedys taka interpretacje MF. nie pamietam niestety gdzie.

  • 15. Data: 2005-05-23 15:51:21
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <adres.w@stopce>

    Immona napisał(a):
    > Użytkownik "Jerzy Nowak" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie sa w przypadku pracownikow. Zleceniobiorca z tego, co wiem, nie ma diet,

    Ale zleceniobiorca jako dg może chyba sam siebie wysłać w delegację ?

    P. Arek

  • 16. Data: 2005-05-23 21:33:23
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Artur Bartnicki write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of pon, 23 maj 2005 at 08:38 GMT

    >Jak to po co. Można zabrać z kraju bułki, konserwy i słoiki i
    >przyoszczędzić na dietach :->

    :)
    Mialem raczej na mysli przypadlosc, ktora mi dokucza - otoz rano nie jestem
    w stanie zjesc sniadania, zoladek zaczyna akceptowac pokarm w okolicach
    godziny dziesiatej-jedenastej. Jezeli teraz na godzine osma musze się stawic
    $gdzies, to zamiast jesc sniadanie w hotelu wole po drodze zakupic slodkich
    bulek oraz soczku i w spokoju spozyc je pozniej :)

    Pozdrawiam,

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 17. Data: 2005-05-23 21:58:35
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 23 May 2005 23:33:23 +0200, Jakub Turski
    <y...@S...hell.pl> napisał:

    > Mialem raczej na mysli przypadlosc, ktora mi dokucza - otoz rano nie
    > jestem
    > w stanie zjesc sniadania, zoladek zaczyna akceptowac pokarm w okolicach
    > godziny dziesiatej-jedenastej.

    Mialem to samo. Wyleczyli w SPR i ku mojemu zdziwieniu na stale. Nie
    kozystales z takiej kuracji? ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 18. Data: 2005-05-23 21:58:49
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching krzysztofsf write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of pon, 23 maj 2005 at 21:58 GMT

    >Mialem to samo. Wyleczyli w SPR i ku mojemu zdziwieniu na stale. Nie
    >kozystales z takiej kuracji? ;)

    Hm, a co kryje się pod skrotem SPR?

    Pozdrawiam,

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 19. Data: 2005-05-23 22:13:42
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 23 May 2005 23:58:49 +0200, Jakub Turski
    <y...@S...hell.pl> napisał:

    > ._ The little penguin sat on the shore,
    > _@__ watching krzysztofsf write the letter
    > ~~~~~ on the memorable day of pon, 23 maj 2005 at 21:58 GMT

> [...]

    Szkola Podchorazych Rezerwy - takie pseudowojsko po studiach :)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 20. Data: 2005-05-24 10:27:39
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Ryćkowski" <adres.w@stopce> napisał w wiadomości

    > Ale zleceniobiorca jako dg może chyba sam siebie wysłać w delegację ?

    Jesli ma dg, to nie jest zleceniobiorca w sensie posiadania umowy zlecenia
    ze zleceniodawca.

    I.