PracaGrupypl.praca.dyskusje › dhl

  • 1. Data: 2005-11-07 19:13:01
    Temat: dhl
    Od: "Leon " <m...@g...pl>

    Ile płacą?

    Osoby, które lubią się czepiać, że pytanie nie jest jasne, że jest zbyt
    ogólne informuję: interesują mnie różne stanowiska w tej firmie np.
    spec.ds.analiz, koordynator projektu, kierownik zmiany, koordynator usług
    dodanych.

  • 2. Data: 2005-11-09 14:21:04
    Temat: Re: dhl
    Od: "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl>

    Użytkownik "Leon " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ogólne informuję: interesują mnie różne stanowiska w tej firmie np.
    > spec.ds.analiz, koordynator projektu, kierownik zmiany, koordynator usług

    Nie jest mile widziane chwalenie sie zarobkami ... Widelkowo 1400-3000 netto
    ale o dwoch ostatnich z listy stanowiskach to nie slyszalem ... Nie
    napisales nic o sobie ...
    --
    Pozdrawiam,
    jareka