PracaGrupypl.praca.szukana › dam pracę aktywnym uczestnikom społecznośsci internetowych (fora, grupy dyskusyjne)

  • 1. Data: 2006-02-22 13:46:23
    Temat: dam pracę aktywnym uczestnikom społecznośsci internetowych (fora, grupy dyskusyjne)
    Od: PaLF <P...@i...pl>

    Poszukuję aktywnych członków społeczności internetowych (fora, grupy
    dyskusyjne, kluby).

    Praca dla każdego kto spędza wiele czasu w internecie.

    Szczegóły na prv.

  • 2. Data: 2006-02-22 13:58:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    PaLF napisał(a):

    > Praca dla każdego kto spędza wiele czasu w internecie.

    Może o to chodzi: http://tinyurl.com/qlgo9

    Reklamy w stopkach przyszłośćią Usenetu? ;P

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)
    W tej stopce może być Twoja reklama - tylko 10k USD/day

  • 3. Data: 2006-02-22 16:09:56
    Od: PaLF <P...@i...pl>

    Użytkownik januszek napisał:

    > Może o to chodzi: http://tinyurl.com/qlgo9
    >
    > Reklamy w stopkach przyszłośćią Usenetu? ;P

    Z grub(p)sza - tak

  • 4. Data: 2006-03-01 12:05:56
    Od: "Stanisława Mroczko" <s...@v...pl>

    ciekawa praca polecam