PracaGrupypl.praca.dyskusje › dam prace !!!

  • 1. Data: 2002-01-13 10:04:51
    Temat: dam prace !!!
    Od: "ToMasz" <w...@p...com>

    witam wszystkich
    Pezes mojej firmy zlecił mi znalezienie pracownika. Pomyślałem sobie, dam
    ogłoszenie na internet. wlazłem na pierwszą lepszą wyszukiwarke napisałem
    praca i w sumie nic. Oferty pracy są, ale mojej nigdzie nie mogę dodać!
    dobra-myśle-poszukam pracownika po ofertach zatrudnienia. Wyobraźcie sobie,
    ze według wyszukiwarek nie ma w polsce ani jednego mechanika samochodowego,
    lub absolwenta samochodówki bez pracy!!! Przeciez to smieszne!!!. Jeśli to
    tak działa to niedziwiesie że mało kto znajduje prace. Kilka dużych serwisów
    każe mi założyć konto , lodować sie, itp. Nie chce tego robić, bo nie ja
    będę otrzymywał oferty ani decydował o przyjęciu ! Jesli ktoś chce pomóc
    jakiemuś bezrobotnemu to proszę o wskazówke.
    ToMasz
    PS
    Sprawa pilna i krótkoterminowa!

  • 2. Data: 2002-01-13 10:07:29
    Temat: Re: dam prace !!!
    Od: "'Raf256' Rafal Maj" <r...@s...pl>

    "ToMasz" <w...@p...com> wrote in news:a1rm56$ptj$1@news.tpi.pl:

    > Wyobraźcie sobie, ze według wyszukiwarek nie ma w polsce ani jednego
    > mechanika samochodowego, lub absolwenta samochodówki bez pracy!!!

    no tak - w internecie ogłaszają się głownie informatycy

    btw - napisz coś więcej o tej ofercie, znajomy jest po samochodówce
    afair... zapraszam na priv r...@s...pl

    --
    Raf256
    ,--, _ ,- _ _ _
    |,-'`_|_|_ `_||_'|_' r...@w...pl GG-1175498 ICQ-143712878
    | `\|_| | |_,,_||_|
    C++; (_2b||!_2b)?this->is->a:question; {B.Stroustrup, W.Shakespeare}

  • 3. Data: 2002-01-13 15:16:26
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <w...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > będę otrzymywał oferty ani decydował o przyjęciu ! Jesli ktoś chce pomóc
    > jakiemuś bezrobotnemu to proszę o wskazówke.

    Jeszcze napisz skad jestes

    pozdrawiam
    waldi

  • 4. Data: 2002-01-13 15:25:14
    Od: "ToMasz" <w...@p...com>

    > Jeszcze napisz skad jestes
    Sląsk Bytom, ogłoszenie jest w "pl.praca.oferowana"- od tego zacząłem!

    > pozdrawiam
    > waldi
    również pozdrawiam
    ToMasz

  • 5. Data: 2002-01-13 16:21:22
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    > Sląsk Bytom, ogłoszenie jest w "pl.praca.oferowana"- od tego zacząłem!

    ale ja jej nie musze subskrybowac

    pozdrawiam
    waldi

  • 6. Data: 2002-01-24 18:21:28
    Od: "fazzi" <o...@p...fm>

    witam
    Czy absolwenci po szkole samochodowej tez wchodza w rachube.
    Czy miejsce zamieszkania (Myslowice) jest wazne.
    Chłopak w imieniu ktorego to pisze jest z gospodarstwa i wszelkie naprawy
    sprzetu robi we wlasnym zakresie. W zeszlym roku rozebral do ostatniej
    srobki ciagnik, wyczyscil i wyremontowal i chodzi lepiej niz fabryczna
    nowka. (taki maly tuning)

    pozdrowienia
    fazii