PracaGrupypl.praca.dyskusjeczym zalatac dziure w cv

  • 1. Data: 2005-06-21 12:25:26
    Temat: czym zalatac dziure w cv
    Od: "gumofilc" <g...@i...pl>

    Powiedzmy ze nie robilem nic przez dluzszy czas, co wpisac w cv
    2003-2005 siedzenie w domu przed tv?
    Czasami imalem sie roznych prac dorywczych, ale glownie na czarno i na
    umowe zlecenie, wiec nici ze swiadectw pracy, moze sciemnic i wpisywac
    rozne bzdurne stanowiska typu zrywacz truskawek, tapeciarz, ulotkarz,
    przeprowadzkacz i na kazde takie stanowisko po miesiacu ?

  • 2. Data: 2005-06-21 12:28:11
    Temat: Re: czym zalatac dziure w cv
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Tue, 21 Jun 2005 14:25:26 +0200, gumofilc <g...@i...pl> napisał:

    > Powiedzmy ze nie robilem nic przez dluzszy czas, co wpisac w cv
    > 2003-2005 siedzenie w domu przed tv?
    > Czasami imalem sie roznych prac dorywczych

    "rózne prace dorywcze"?

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 3. Data: 2005-06-21 18:01:42
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl>

    > "rózne prace dorywcze"?

    ja piszę -

    2003 do teraz - działalność własna, zlecenia, w tym: współpraca z firmami X
    Y Z, wykonywanie prac X Y
    wcześniej - 2003 coś tam innego
    dużo wcześniej - wcześniej cos tam

    nie nudziłem się i nie siedziałem przed telewizorem. rozwijałem się
    zawodowo. nie miałem farta ze znalezieniem stałej współpracy. tak
    przynajmniej się staram, żeby jasno wynikało

    pzdr
    gro

  • 4. Data: 2005-06-21 18:29:04
    Od: "Aneta" <j...@g...pl>

    Użytkownik "gumofilc" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozne bzdurne stanowiska typu zrywacz truskawek, tapeciarz, ulotkarz,
    > przeprowadzkacz i na kazde takie stanowisko po miesiacu ?

    Pisze się:
    "V 1999 - VI 2000 - praca zarobkowa w Holandii - przebieg pracy
    nieudokumentowany". I wówczas, gdy się pracodawca czepnie co miałes na mysli
    mówisz, że ze wzgledu na to, że szukałes pracy w Polsce bezowocnie, a nie
    lubisz siedzieć z założonymi rękami i żyć na utrzymaniu mamy, dziewczyny
    itp, to wyjechałeś, aby mieć kontakt z językiem obcym i zarobić pieniądze.
    Tym samym z hałtury za granica robisz zacne wrażenie, że strasznie zaradny z
    Ciebie facet!!!:)
    pzdr,
    Aneta

  • 5. Data: 2005-06-22 12:19:47
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

> [...]
    > rozne bzdurne stanowiska typu zrywacz truskawek, tapeciarz, ulotkarz,
    > przeprowadzkacz i na kazde takie stanowisko po miesiacu ?

    Pisz prawdę.

  • 6. Data: 2005-06-22 13:13:40
    Od: h...@o...pl

> [...]
    > rozne bzdurne stanowiska typu zrywacz truskawek, tapeciarz, ulotkarz,
    > przeprowadzkacz i na kazde takie stanowisko po miesiacu ?

    Napisz ze odlozyles pienadze i podrozowales po swiecie.

    W Anglii tak robia.

    Wieslaw