PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy wracac?

  • 1. Data: 2004-01-07 21:54:29
    Temat: czy wracac?
    Od: "ja" <j...@p...onet.pl>

    obecnie pracuje poza Polska, ale na pewno nie zostane tu na stale, choc z
    pracy jestem bardzo zadowolona, pracuje w zawodzie.
    Chce przeczekac kryzys w Polsce i wracac na stare smieci.
    Z prasy i internetu wyczytalam, ze "gospodarka galopuje", a wszelkie czynniki
    ekonomiczne wskazuja niemalze na cud gospodarczy!
    Czy rzeczywiscie jest tak wspaniale?

  • 2. Data: 2004-01-07 21:58:42
    Temat: Re: czy wracac?
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

    ja wrote:

    > obecnie pracuje poza Polska, ale na pewno nie zostane tu na stale, choc z
    > pracy jestem bardzo zadowolona, pracuje w zawodzie.
    > Chce przeczekac kryzys w Polsce i wracac na stare smieci.

    Mysle ze najlepiej to przyjechac do Polski jedynie na wakacje...
    Kryzys sobie jeszcze troche potrwa

    > Z prasy i internetu wyczytalam, ze "gospodarka galopuje", a wszelkie czynniki
    > ekonomiczne wskazuja niemalze na cud gospodarczy!

    prasa klamie!!!!!!!!! Bez urazy ale ja tu galopujacej gospodarki nie
    widze, no ale dawno u okulisty nie bylam...

    > Czy rzeczywiscie jest tak wspaniale?

    pewnie jest kilka osob, ktore nie narzekaja na zycie w Polsce...

    pozdrawiam i zycze owocnego korzystania z dobrobytu
    Ewa

  • 3. Data: 2004-01-07 22:06:55
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    ja wrote:
> [...]
    > Z prasy i internetu wyczytalam, ze "gospodarka galopuje", a wszelkie czynniki
    > ekonomiczne wskazuja niemalze na cud gospodarczy!

    Rządzi lewica, afera goni afere, jest syf i malaria. Praktycznie trzeci
    świat, republika bananowa - od kilkunastu lat wciąż to samo. Aczkolwiek
    ubeki i bandyci, którzy są przy korycie aktualnie, doszli już do ściany
    i żarty się skończyły, zaczęły się schody. W nas?ępnych wyborach
    przegrają, więc może będzie lepiej. Gorzej już raczej nie może być, no
    chyba że oberubeki i agentura zadecydują, że wygrać ma Lepper. Wtedy to
    już napewno nie masz po co wracać.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 4. Data: 2004-01-07 22:15:19
    Od: "supermenn" <U...@p...onet.pl>

    Galopuje ? ciekawe, w którym kierunku... (polityczne banialuki)
    Owszem czuje sie lekkie drgniecie ale do powrotu ozywienia z chociazby
    przed 5 laty jeszcze daleko.
    Proponuje Ci popracowac jeszcze co najmniej 5 lat, jesli pracujesz w
    zawodzie i sie doksztalcac na wszelkie mozliwe sposoby.
    W Warszawie aby pracowac w sklepie trzeba znac co najmniej 1 jezyk obcy, czy
    to nie paranoja ?
    Za pare lat praca bedzie chyba tylko w zachdnich duzych koncernach bo male
    firmy nie daja sobie rady przy tak duzych kosztach pracy.
    I opieraj swoje poglady glownie na polskich gazetach ekonomicznych ale tez z
    duzym zapasem, przeciez Ameryki nie zbudowali w pare lat...
    Pozdrawiam supermenn
    ........GG 3580861.........

  • 5. Data: 2004-01-07 22:24:17
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@g...net>

> [...]
    czynniki
    > ekonomiczne wskazuja niemalze na cud gospodarczy!

    Bylem poza a teraz jestem z powrotem.
    Zaluje jak cholera.
    Nie ma do czego wracac.
    Tutaj mina pokolenia zanim sie zrobi jako tako normalnie.
    Gospodarka dla niektorych galopuje, tych co przy korycie.
    Wymyslaja coraz to lepsze sposoby wyciagniecia publicznych pieniedzy na
    wlasne konta.
    Poza tym oprocz gospodarki jest jeszcze mentalnosc ludzi, a ta sie nie
    zmienila.
    Nie bede pisal w szczegolach, bo wpadne w depresje.
    Jak pomysle ze moglem tam zostac, to chce mi sie wyc.
    Tez pracowalem w zawodzie.
    Pamietaj, wszedzie dobrze gdzie nas nie ma.
    Czlowiek po jakims czasie pobytu za granica, zaczyna zapominac te gorsze
    strony.
    Jedyne co sie poprawilo, to moze ilosc towarow na polkach, zwlaszcza
    zagranicznych marketow, ale to akurat zadne pocieszenie.

    Pozdrawiam
    Pawel Sokolowski

  • 6. Data: 2004-01-07 22:31:37
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    !
    > Czy rzeczywiscie jest tak wspaniale?

    No cóż mogę powiedzieć.
    Muniek Staszczyk już ładnych parę lat temu powiedział jak jest.
    Jest SUPER.

    "Popatrz na wspaniałe autostrady
    Na drogi, na których nie znajdziesz wybojów
    Rosną nowe bloki i nie ma wypadków
    W czystych szpitalach ludzie umierają rzadko

    Mamy ekstra rząd i super prezydenta
    Ci wszyscy ludzie - wspaniali fachowcy
    Ufam im i wiem, że wybrałem swoją przyszłość
    Za rękę poprowadzą mnie do Europy

    Jest super, jest super
    Więc o co Ci chodzi?
    Jest super, jest super ..."

    PZDr
    Quba
    www.superszkolenia.pl

  • 7. Data: 2004-01-07 22:33:35
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    ja wrote:
    > obecnie pracuje poza Polska, ale na pewno nie zostane tu na stale, choc z
    > pracy jestem bardzo zadowolona, pracuje w zawodzie.

    Hiszpania? Raj to nie jest ;-)

    > Z prasy i internetu wyczytalam, ze "gospodarka galopuje", a wszelkie czynniki
    > ekonomiczne wskazuja niemalze na cud gospodarczy!
    > Czy rzeczywiscie jest tak wspaniale?

    Nie jest i długo jeszcze nie będzie.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    http://www.fuj.pl/ -- ranking najgorszych polskich stron WWW

  • 8. Data: 2004-01-07 22:55:30
    Od: "Piotr K." <p...@i...wywal.pl>

    będąc chyba na haju ja <j...@p...onet.pl> , nie umiejąc
    krzyczeć wystarczająco głośno, napisał(a)
> [...]
    > Z prasy i internetu wyczytalam, ze "gospodarka galopuje", a wszelkie
    > czynniki ekonomiczne wskazuja niemalze na cud gospodarczy!

    WRAAAAACAJ na pewniaka!!!
    O ile obecnie jesteś np w Korei Północnej lub na Białorusi.
    Jeśli na Kubie, to się zastanów.
    W pozostałych przypadkach siedź na d... i ciesz się, że nie zawyżyłaś
    rządowi negatywnych statystyk
    (bezrobocie, bezdomni, żyjący poniżej granicy ubóstwa etc.). Aha! i
    pamiętaj! Zęby za darmo (na ubezpieczenie) wyleczysz tylko na przedzie i to
    nie jakimś tam światłoutwardzalnym świństwem, tylko tlenkiem srebra, po czym
    będziesz wyglądać jak Buźka z Jamesa Bonda, reszta za kasę. A i te, podobnie
    jak grypę syfa czy złamanie nogi tylko do sierpnia darmo, bo potem NFZ nie
    będzie miał kasy i musisz poczekać do następnego roku (budżetu). Raka za
    darmo wogóle nie chcą leczyć, bo pacjenci nie rokują, że wyzdrowieją, pewnie
    podobnie z SARS, EBOLA i innymi nierokującymi.
    Ale co tam zdrowie. Pójdziesz na zasiłek dla bezrobotnych. Opłaca się.
    Dostaniesz prawie najniższą krajową, a na dojazdy do pracy nie wydasz. Spoko
    przeżyjesz miesiąc za tę kasę jeśli jedyny twój nałóg to fajki, a poza
    skromną miską strawy nie masz żadnych potrzeb i lubisz chodzić nago -
    również w zimie (w tym roku łagodniejsza niż w ubiegłym). A jak już będziesz
    mieć dosyć bycia w Polsce, zadzwoń na pogotowie (numer bezpłatny), a oni za
    darmo przeniosą cię do krainy wiecznej szczęśliwości i jeszcze na tym
    zarobią. SERIO!!!
    --
    -----Piotr K.

  • 9. Data: 2004-01-08 03:52:45
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

    > Chce przeczekac kryzys w Polsce i wracac na stare smieci.

    Większość młodych ludzi myśli jak się przenieść, a tu ktoś chce wracać...

    Yonnie

  • 10. Data: 2004-01-08 08:30:25
    Od: "Redakcja Artserwis.pl" <r...@a...pl>

> [...]
    czynniki
    > ekonomiczne wskazuja niemalze na cud gospodarczy!

    Mhm. Wkrótce (podobnie jak w latach 70-tych) będziemy czytać o tym ze
    jesteśmy dziesiątą czy dziewiątą potęgą gospodarczą świata. Będzie to równie
    wiarygodne ;)

    pozdrawiamy
    Redakcja Artserwis.pl
    www.artserwis.pl