PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy musze miec wlasna firme?

  • 11. Data: 2005-05-29 13:06:07
    Temat: Re: czy musze miec wlasna firme?
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

    > Czyżbyś kimał na lekcjach polskiego - szczególnie na zajęciach ze znaków
    > interpunkcyjnych?
    > Bywaj.

    Masz rację ta dyskusja nie ma sensu
    Jeśli napisałem coś nie tak to przepraszam
    Życzę powodzenia

    Tomek

  • 12. Data: 2005-05-29 13:40:15
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Alan" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomek" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Sam swiata nie naprawi a zyc za cos musi. Firmy maja ulgi, odpisy
    > podatkowe i wszystko biora w koszty, np. auto, telefon za ktory normalnie
    > kazdy szaraczek musi placic 100% z wlasnej kieszeni, dlatego jak slysze
    > placz przedsiebiorcow to mi sie smiac chce.

    Na ulgach mozna oszczedzac wtedy, jak dzialalnosc nie jest na skale mikro i
    jak sa pieniadze na to, zeby miec te duze koszty, ktore sa inwestycja,
    dzieki ktorej firma sie rozwija.
    Przy malej dzialalnosci, gdzie przedsiebiorca zarabia na czysto nie wiecej
    niz przecietna pensja, gdzie telefon sluzy do odbierania rozmow, a nie
    wydzwaniania, gdzie samochodu nie ma, ulgi sie malo wykorzystuje, a ZUS jest
    bardzo znaczacym obciazeniem. Jakis czas temu mielismy tu case
    krzysztofa-sf, ktory ma pomysl na wlasnie small biznesik i bez bycia 700 w
    plecy na ZUS by go zalozyl i poprowadzil, a tak - nie zrobi tego.
    Firmy dzialajace na czarno wykanczaja malych dzialajacych legalnie, bo
    obciazenie podatkiem i ZUSem w malej skali moze byc kwestia byc albo nie
    byc. Przy dzialalnosci na wieksza skale, korzysta sie z ulg, a obciazenia sa
    do uniesienia, zas powazny kontrahent wsrod duzych nie zwiaze sie z
    nielegalna firma, wiec problem nieuczciwej (przez unikanie podatkow)
    konkurencji jest w tym sektorze znacznie mniejszy. Ale jak slyszysz placz
    tych malych przedsiebiorcow, to sie nie smiej - naprawde nie ma z czego.

    I.

  • 13. Data: 2005-05-30 23:37:36
    Od: "Alan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości
    >Ale jak slyszysz placz tych malych przedsiebiorcow, to sie nie smiej -
    >naprawde nie ma z czego.

    Wydaje mi sie ze malo jest takich malych a zarazem biednych przedsiebiorcow.
    Zazwyczaj to widze ze sie rozwijaja albo plajtuja ;-)

    --
    soap [at] go2 [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741

  • 14. Data: 2005-05-31 04:24:49
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia, a był to 29 maj (niedziela) 2005, osobnik ukrywający się pod
    pseudonimem Alan w wiadomości <news:d7c41t$5pc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    napisał/a:
> [...]
    > i wszystko biora w koszty, np. auto, telefon za ktory normalnie kazdy
    > szaraczek musi placic 100% z wlasnej kieszeni, dlatego jak slysze placz

    Czy to, ze samochod wrzuce w koszty oznacza wedlug ciebie, ze u dealera
    place mniej niz 100% ceny? Gdzie tak jest? ROTFL
    --
    Przemek
    Now playing: nothing