PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?

  • 101. Data: 2007-05-30 09:34:05
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: "john" <j...@y...com>

    no ale na calym cywilizowanym swiecie takie sa a to ze wzgledu na znikomy
    przyrost naturalny autochtonów. Ja chcialem zwrocic uwage nie na sama
    kobiete w ciazy ale ogolnie na jej prawa jako pracownika, pracodawca cwaniak
    sobie w Polsce i tak poradzi. Poza tym przecietne dochody jakie osiagaja
    pracownicy w tym kobiety w ciazy sa w kraju tak smiesznie niskie ze dla
    pracodawcy inwestycje w pracownika sa zupelnie nieodczuwalne. Rozumiem jakby
    kobieta w ciazy byla wysoko wynagradzanym specjalista w ktora firma
    wpompowala duze pieniadze. I tak na tzw Zachodzie prawo stanelo by po jej
    stronie, pracodawca ktory by chcial sie jej pozbyc z kretesem by przegral w
    kazdym sadzie.
    Uzytkownik "sz" <s...@b...no> napisal w wiadomosci

  • 102. Data: 2007-05-30 09:39:33
    Od: "john" <j...@y...com>

    jak mowi powiedzenie, nie dyskytuj z idiota bo cie sprowadzi do swojego
    poziomu a pozniej pokona doswiadczeniem. To co wypisuje any user to przeciez
    zupelne brednie i szkoda wogole z tym polemizowac. Jakbys posluchal zula
    spozywajacego jabola pod sklepem zapewne uslyszalbys duzo bardziej logiczna
    wypowiedz.
    Użytkownik "Przemek Wrzesinski" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:f3j89r$bki$1@inews.gazeta.pl...

  • 103. Data: 2007-05-30 09:49:05
    Od: "john" <j...@y...com>

    widac ze niedouczeni tu pisza, oczywiscie ze chodzi o to ze powyzej 20
    pracownikow pracodawca jest tylko posrednikiem fizycznym a placi ZUS.
    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f3j730$6au$1@inews.gazeta.pl...

  • 104. Data: 2007-05-30 09:51:31
    Od: sz <s...@b...no>

    john wrote:
    > glupi jestes, z wlasciciela ktory nie odprowadza podatkow i kupuje glownie
    > produkty zagraniczne nie ma zadnych korzysci. Amerykanie gdyby mieli takich
    > oszustow i geszefciarzy mieniacych sie "byznesmenami" u siebie w kraju jak w
    > Polsce dawno by ich przepedzili na 4 wiatry. Ale to niestety skutek rządów
    [...]

    wiec to nieprawda ze firmy amerykanskie przenosza produkcje do chin a
    zyski inwestuja w... hmmm... budowanie fabryk w chinach? :-P

    a geszefciarz to wlasnie biznesmen (geschaft). i to on z definicji ma
    zawsze racje.
    kraje ktore mu utrudniaja zycie podupadaja, te ktore ulatwiaja - ida w
    góre. a razem z krajami ich mieszkancy, w tym pracownicy, w tym kobiety
    w ciazy (zeby nawiazac do tematu wa;tku :->)

    sz.

  • 105. Data: 2007-05-30 09:59:10
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu john porozsypywal nastepujace haczki:
    > widac ze niedouczeni tu pisza, oczywiscie ze chodzi o to ze powyzej 20
    > pracownikow pracodawca jest tylko posrednikiem fizycznym a placi ZUS.
    1) Po cholere odpisujesz mi o niedouczonych? Ja napisalem to samo co Ty
    tylko ze znakiem zapytania (bo nie bylem pewien)
    2) Tys sam niedouczony - badz laskaw nauczyc sie pisac posty (cytowanie,
    wycinanie sygnaturek)
    BTW co to jest 'posrednik fizyczny'. Moze byc posrednik duchowy?;P
    --
    badzio

  • 106. Data: 2007-05-30 10:01:40
    Od: sz <s...@b...no>

    john wrote:
    > ludzie czy ta propaganda wam taka sieczke w glowach zupelna zrobila, nie
    > umiecie samodzielnie myslec. Kto w takie glupoty wierzy ze jakikolwiek
    > chinczyk bedzie na was czy w tym kraju pracowal. Za co, za pensje za ktora
    > nie wyzyje do konca miesiaca. To woli juz zostac u siebie i tam byc
    > wykorzystywany.

    nie slyszales jak to ostatnio w naszej stoczni - kolebce solidarnosci -
    pracowali spawacze z korei za 50 zl miesiecznie (czy cos kolo tego)?
    byla to pensja kilkukrotnie wyzsza niz zarabiaja u siebie.
    byli szczesliwi ze trafila im sie taka szansa!

    sz.

  • 107. Data: 2007-05-30 10:09:03
    Od: "john" <j...@y...com>

    kolego produkcje, sprawdz gdzie odprowadzaja podatki. Mozesz produkowac
    nawet na alasce jak bedziesz placic podatki w Polsce. Zreszta nie porownuj
    inwestycji w Chinach z tymi u nas, ile infrastruktury tam powstalo, ile drog
    wybudowano,w Chinach inwestuje sie w nowe technologie a nie hipermarkety.
    Jakby ludzie wiecej czytali i sie orientowali to w Chinach zatrudnia sie
    mase inzynierow za bardzo dobre pieniadze (a nie tylko przyslowiowych
    robotnikow za dolara czy miske ryzu) ktorych i tak brakuje przy tym tempie
    rozwoju. Pokaz mi w Polsce ile jest pracy dla inzynierow i za ile ze
    wiekszosc wyjezdza do UK i Irlandii.
    U nas powstaly tylko hipermarkety i prymitywne montownie ktore transferuja
    zyski za granice. Wiec korzysci dla kraju wielce watpliwe. A w gore to moze
    ida ale kieszenie politykow.
    Chiny wysylaja swoich studentow na uczelnie techniczne w USA, pokaz mi kogo
    z Polski sie wysyla jak zreszta dla tych co skoncza studia techniczne w
    kraju nie ma uczciwego zajecia. Prawda jest taka, jestesmy skorumpowanym
    krajem buraczano-ziemniaczanym wiec nie porownujcie Polski do Chin czy
    azjatyyckich tygrysow. Byl juz taki jeden co mowil ze zrobi druga Japonie.

  • 108. Data: 2007-05-30 10:13:23
    Od: "john" <j...@y...com>

    z korei ale polnocnej i nie za 50zl tylko znacznie wiecej a pracowali na
    czarno w dodatku. Zobacz ile zarabiaja zagraniczni pracownicy na budowie
    drog w Polsce. Sciaga sie np. operatorów koparek z zachodu i placi sie im po
    6000-7000 netto zamiast zatrudnic nawet za polowe tego Polaka. Jakbys
    zatrudnial jakiegos przybysza zza wschodniej granicy to bys wiedzial ze nie
    chca pracowac za mniej jak 2000 netto, oplaca to sie im ale zajmowac w
    Polsce handlem.

  • 109. Data: 2007-05-30 10:18:51
    Od: "john" <j...@y...com>

    bodzio co sie pieklisz, pisalem do immony, hehe a co to jest przekaznik moze
    byc przekaznik elektryczny?

    pozdro

  • 110. Data: 2007-05-30 10:34:49
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    john napisał(a):
    [ciach]

    A może zacząłbyś Johnie cytować poprawnie? Obrażać sobie możesz, ale
    niech obrażani przynajmniej wiedzą za co.

    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX