PracaGrupypl.praca.dyskusje › czarna lista

  • 11. Data: 2005-11-03 14:16:45
    Temat: Re: czarna lista
    Od: WL <n...@m...com>

    camel wrote:

    > Opowiem o mnie - wpisali mnie za niecałe 300,- a żeby się wypisać
    > zapłaciłem do dzisiaj ok. 1400 a wypisany nie jestem, bo telekom i firma
    > windykacyjna jeszcze się nie dogadały między sobą... Korespondencja
    > trwa. OTAKE Polskie styropiany walczyły to i teraz mają... znaczy
    > ...mamy :(
    Tu czegos nie kumam. Zaplaciles jakiemus Krukowi czy innej Justitii 1400
    zamiast 300 operatorowi? Lomatkoboska.

    WL

  • 12. Data: 2005-11-03 14:39:19
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-11-03 15:16:45 +0100, WL <n...@m...com> said:

    > Tu czegos nie kumam. Zaplaciles jakiemus Krukowi czy innej Justitii
    > 1400 zamiast 300 operatorowi? Lomatkoboska.

    I co? Nie jest to bandytyzm? Ale takie jest ich prawo i sprawiedliwość.
    I nadal jestem na czarnej liście :) Ale już niedługo - wyjeżdżam z tego
    kraju. Jeszcze trochę i lewi renciści i mundurowi emeryci będą żreć kit
    z okien, bo budżet nie będzie już miał kogo okradać.

    camel[ wieeelkieOT ]

  • 13. Data: 2005-11-03 14:45:23
    Od: Kira <c...@W...pl>

    camel wrote:

    > I co? Nie jest to bandytyzm?

    Nie, mówiąc szczerze to jest to Twoja naiwność. Po jaką cholerę
    płciłeś firmie windykacyjnej? Wisisz im coś? Nie. Wisisz tylko
    operatorowi, więc w momencie jak jemu spłacasz całość długu plus
    odsetki, to windykacyjni mogą się w nos pocałować.

    > Ale takie jest ich prawo i sprawiedliwość.

    E-e. Firmy windykacyjne zarabiają na naciąganiu naiwnych. Na
    Tobie już zarobiły wystarczająco, dalej zamierzasz im robić
    prezenty czy może się opanujesz? ;)

    Kira