PracaGrupypl.praca.szukana › [cross post] Jakąkolwiek bardzo dobrze płatną pracę przyjmę

  • 1. Data: 2009-12-24 00:29:35
    Temat: [cross post] Jakąkolwiek bardzo dobrze płatną pracę przyjmę
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Przepraszam za cross-posta, ale chciałbym nawazelinować polskich wykonawców.

    Otóż jakiś czas temu założyłem sobie konto na youtube.com. Tak się złożyło,
    że jakiś czas temu wpadła mi w ucho piosenka polskiego wykonawcy. Była na
    tyle sympatyczna, iż złamałem prawa autorskie i wrzuciłem ją - z
    teledyskiem - na moje konto. Do tego podpiąłem ją jako odpowiedź wideo na
    odwiedzany w dziesiątkach milionów klip pewnego amerykańskiego singera.
    No i wczoraj dostałem maila, w którym niejaki A. Roobinsztain zaprasza mnie
    na rozmowę w sprawie promocji tego naszego, swojskiego jegomościa na cały
    anglojęzyczny świat (dlaczego, do Chuja Wacława akurat mnie molestuje, skoro
    bez problemu może w guglu znaleźć namiary na swoją ofiarę?).
    W związku z tym mam pytanie: gdzie mogę znaleźć pracę która pozwoli mi w
    ciągu tygodnia zarobić na bilet lotniczy do Stanów? Z góry zaznaczam -
    odpada robienie tak zwanej minety paniom 50+100.

    Moich przyjaciół z pręgierza po raz pierwszy proszę o powstrzymanie swoich
    ciętych języków i niewypowiadanie się w ciągu najbliższych 48 godzin. To
    jest sprawa życia i śmierci.

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek

  • 2. Data: 2009-12-24 09:34:08
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    Koziołek wrote:
> [...]
    >
    > Moich przyjaciół z pręgierza po raz pierwszy proszę o powstrzymanie
    > swoich ciętych języków i niewypowiadanie się w ciągu najbliższych 48

    Provident.

  • 3. Data: 2009-12-24 10:16:31
    Od: "Dyndol" <d...@g...w.pl>

    "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch
    napisał:

    > Provident.

    A potem juz moze do Polski nie wracac ;)

  • 4. Data: 2009-12-24 11:23:10
    Od: ktos <k...@n...pl>

    Dyndol pisze:

    > A potem juz moze do Polski nie wracac ;)
    Do 10 dni może się wycofać i zwrócić pieniążki bez odsetek, więc jeśli
    weźmie w Stanach zaliczkę :)

  • 5. Data: 2009-12-26 16:55:29
    Temat: Re: [cross post] Jakąkolwiek bardzo dobrze płatną pracę przyjm
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl>

    > Do 10 dni może się wycofać i zwrócić pieniążki bez odsetek,

    wierzysz w to ?:D:D

  • 6. Data: 2009-12-26 21:04:37
    Od: Jakub Owczarski <j...@g...com>

    On Dec 24, 12:29 am, Koziołek <d...@X...pl> wrote:

    > W związku z tym mam pytanie: gdzie mogę znaleźć pracę która pozwoli mi w
    > ciągu tygodnia zarobić na bilet lotniczy do Stanów?

    Zatrudnij się w jakichkolwiek nie-tanich liniach lotniczych i masz
    latanie za darmoszkę.
    Płacisz tylko opłaty lotniskowe, ok 100pln za lotnisko.

    Pzdr