PracaGrupypl.praca.dyskusjecoś o szparagach w Holandii

  • 1. Data: 2004-02-05 20:48:44
    Temat: coś o szparagach w Holandii
    Od: "mihhal" <m...@o...pl>

    Witam,
    Szukam osób które zbierały szparagi w Holandii i które mogłyby się podzielić
    wrażeniami i uwagami, np.
    w której części Holandii jest najwięcej plantacji?
    ile można zarobić (słyszałem że są to spore sumki, rzędu 20tys. złotych), czy
    ktoś może to potwierdzić ?

    Pozdrawiam

    Michał

  • 2. Data: 2004-02-05 21:28:52
    Temat: Re: coś o szparagach w Holandii
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "mihhal" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    podzielić
    > wrażeniami i uwagami, np.
    > w której części Holandii jest najwięcej plantacji?

    Poludnie - okolice Eindhoven

    > ile można zarobić (słyszałem że są to spore sumki, rzędu 20tys. złotych),

    Odejmij jedno zero.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Winietu jest poPOLdolony

  • 3. Data: 2004-02-07 18:53:53
    Od: "mihhal" <m...@o...pl>

    > Użytkownik "mihhal" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dzięki Lesio, czy Ty byłyś na takiej akcji ?