-
11. Data: 2005-04-20 14:53:58
Temat: Re: corporate identity
Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>
Użytkownik "Kira" <c...@e...pl> napisał w wiadomości
news:d45qc7$1dj$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> Re to: Maciej Sobczyk [Wed, 20 Apr 2005 16:46:11 +0200]:
>
>
> > Spam a nie "spam". To klasyka reklamy wirusowej.
>
> No i w zwiazku z tym musze koniecznie nie lubic sie
> z tego posmiac? :) Do PeKaO i tak za chiny ludowe
> nie wroce, wiec chyba niczym mi to nie grozi ;)
Jasne, że możesz. Przecież Cię nie krytykuję, że Ci się podoba. Mnie się nie
podoba, bo jest mało wyrafinowana jak na "wirusa", ale to moje zdanie i
nikomu nie narzucam.
Pozdrawiam
M
-
12. Data: 2005-04-20 16:03:35
Temat: Re: corporate identity
Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
Użytkownik "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d45q8b$80f$1@inews.gazeta.pl...
>> nie wroce, wiec chyba niczym mi to nie grozi ;)
> Jasne, że możesz. Przecież Cię nie krytykuję, że Ci się podoba. Mnie się
> nie
> podoba, bo jest mało wyrafinowana jak na "wirusa", ale to moje zdanie i
> nikomu nie narzucam.
Idzcie podyskutowac na alt.pl.sztuka-reklamy :) ta grupa jest przeznaczona
do takich dyskusji (i podsylania takich linkow).
I.
-
13. Data: 2005-04-20 17:34:47
Temat: Re: corporate identity
Od: Michał <m...@s...net>
Maciej Sobczyk wrote:
> Spam a nie "spam". To klasyka reklamy wirusowej.
reklamy czego? pekao?! tej strony o egipcie (chyba), której nawet nie
oglądałem!? czy Twoich modnych antyspamowych poglądów?
wiosna przyszła, a Ty wciąż przed monitorem...
--
mgl
-
14. Data: 2005-04-20 18:22:16
Temat: Re: corporate identity
Od: KornelO <r...@p...com>
Dnia 2005-04-20 16:48, spoglądając w dolinę, Użytkownik Kira napisał:
> [...]
> No i w zwiazku z tym musze koniecznie nie lubic sie
> z tego posmiac? :) Do PeKaO i tak za chiny ludowe
> nie wroce, wiec chyba niczym mi to nie grozi ;)
>
>
> Kira
Witam
Korzystając z wątku wkleję coś z alt.kawaly:
"
Dwa banki - polski i amerykanski zdecydowaly, co rok urzadzac zawody
wioslarskie z osmioosobowa zaloga. Obie druzyny caly rok trenowaly
intensywnie, a kiedy nadszedl dzien zawodow, kazda druzyna byla w pelni
sil. Jednak to Amerykanie wygrali - przewaga ponad jednego kilometra. Po
przegranej druzyna polskiego banku upadla na duchu. Glowny menedzer
zdecydowal, ze nalezy postarac się wygrac w kolejnych zawodach i
utworzyc grupe w celu rozwiazania problemu. Grupa ta po przeprowadzeniu
licznych badan odkryla, ze Amerykanie mieli siedmiu mezczyzn przy
wioslach i jednego dowodzacego, podczas gdy druzyna polska miala jednego
mezczyzne przy wioslach i siedmiu dowodzacych. W tej sytuacji menedzer
dal oczywisty dowod swoich umiejętności kierowniczych: zatrudnil spolke
konsultacyjna do szczegółowego zanalizowania druzyny polskiej.Po wielu
miesiacach wytezonej pracy eksperci doszli do wniosku, ze w sklad
druzyny polskiej wchodzilo zbyt wiele osob dowodzacych, a za malo
wioslujacych. Podpierajac sie raportem ekspertow, zarzad natychmiast
zdecydowal sie zmienic strukture zalogi: teraz było tylko czterech
dowodzacych, dwoch nadzorujacych, szef nadzorujacych i jeden wioslujacy.
Ponadto wprowadzono serie punktow, po toby dac wiosłującemu motywacje: "
Musimy poszerzyc zakres jego pracy i nadac mu wieksza odpowiedzialnosc
".W kolejnym roku Amerykanie wygrali przewaga dwoch kilometrów.. Bank
polski natychmiast zwolnil wioslujacego z powodu znikomych rezultatow
osiagnietych w pracy, ale mimo to przyznal premie grupie dowodzacych,
jako rekompensate za wielka gorliwość zademonstrowana przez druzyne.
Spolka konsultacyjna przygotowala serie badan, dzieki którym wykazala,
iz obrana taktyka byla dobra; rowniez, ze motywacja byla wlasciwa, ale
ze wykorzystana materia (wioslujacy)powinna ulec polepszeniu. Nastepnie
bank polski zajal się projektowaniem nowej lodzi....
"
Te dwa wątki przypomniały mi, dlaczego moje odejście z banku (po 10-u
latach pracy), było właściwą decyzją - nie potrafię jednocześnie śpiewać
i wiosłować :) (i pewnie dlatego teraz nadal szukam :| ...)
Pozdrawiam
Kornel
-
15. Data: 2005-04-20 23:22:01
Temat: Re: corporate identity
Od: Kira <c...@e...pl>
Re to: Immona [Wed, 20 Apr 2005 18:03:35 +0200]:
> Idzcie podyskutowac na alt.pl.sztuka-reklamy :)
No dobra, dobra, jak juz *Ty* mnie wyganiasz to ja
przestaje i obiecuje ze nie bede... ;)
Kira (i tak fajne toto bylo)
-
16. Data: 2005-04-21 07:32:29
Temat: Re: corporate identity
Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>
Użytkownik "Michał" <m...@s...net> napisał w wiadomości
news:d463re$v3k$1@news.dialog.net.pl...
> Maciej Sobczyk wrote:
> > Spam a nie "spam". To klasyka reklamy wirusowej.
>
> reklamy czego? pekao?! tej strony o egipcie (chyba), której nawet nie
> oglądałem!? czy Twoich modnych antyspamowych poglądów?
>
> wiosna przyszła, a Ty wciąż przed monitorem...
>
No właśnie na tym polega reklama wirusowa. Na tym abyś się nie domyślił, że
jest to reklama ale z chęcią przesłał ją dalej. Jak widzisz - działa.
-
17. Data: 2005-04-21 08:05:01
Temat: Re: corporate identity
Od: Kira <c...@e...pl>
Re to: KornelO [Wed, 20 Apr 2005 20:22:16 +0200]:
> Korzystając z wątku wkleję coś z alt.kawaly:
A Ty wiesz, ze to wcale nie jest dowcip... :P
> Te dwa wątki przypomniały mi, dlaczego moje odejście z banku
> (po 10-u latach pracy), było właściwą decyzją - nie potrafię
> jednocześnie śpiewać i wiosłować :)
Uczciwie mowiac, mimo ze wspolprace z bankami pamietam od jak
najlepszej strony, nie zdecydowalabym sie w zyciu pracowac w
zadnym z nich na stale. Niektore podejmowane w nich decyzje sa
tak kuriozalne, ze mi sie to prywatnie w pale nie miescilo...
I faktycznie, czasami sa zywcem wyjete z tego "kawalu".
> (i pewnie dlatego teraz nadal szukam :| ...)
Calkiem mozliwe. Z tego co widze, w cenie sa ludzie raczej
bez wiekszej tendencji do posiadania wlasnego zdania. A juz
na pewno bez checi do jego wypowiadania ;)
Czego tez za pieruna zrozumiec nie moge, bo mnie osobiscie
drazni pracownik, ktory widzac ze cos jest nie tak -- nic
nie powie tylko poczeka az wszystko sie rabnie o glebe...
Kira
-
18. Data: 2005-04-21 10:29:19
Temat: Re: corporate identity
Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
Użytkownik "Kira" <c...@e...pl> napisał w wiadomości
news:d46of6$quh$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> Re to: Immona [Wed, 20 Apr 2005 18:03:35 +0200]:
>
>
> > Idzcie podyskutowac na alt.pl.sztuka-reklamy :)
>
> No dobra, dobra, jak juz *Ty* mnie wyganiasz to ja
> przestaje i obiecuje ze nie bede... ;)
Po prawdzie to nie wyganiam, tylko naganiam klientele jednej z moich
ulubionych grup dysk. :)
I.
-
19. Data: 2005-04-21 10:41:21
Temat: Re: corporate identity
Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>
On 2005-04-21, Immona <c...@W...zpds.com.pl> wrote:
> Użytkownik "Kira" <c...@e...pl> napisał w wiadomości
> news:d46of6$quh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> > Re to: Immona [Wed, 20 Apr 2005 18:03:35 +0200]:
> > > Idzcie podyskutowac na alt.pl.sztuka-reklamy :)
> > No dobra, dobra, jak juz *Ty* mnie wyganiasz to ja
> > przestaje i obiecuje ze nie bede... ;)
> Po prawdzie to nie wyganiam, tylko naganiam klientele jednej z moich
> ulubionych grup dysk. :)
O, to już wiem, gdzie odbić desant bluzgaczy na pl.rez.zwierzaki.koty :>
Pozdrawiam
Czesiu
--
[00:54] <TomekS!tsurmacz@okapi.ict.pwr.wroc.pl> a poza tym, to ja sobie
zakładam po prostu grupy w domu i nie wiem, czego wszyscy ode mnie chcą
(czepili się jacyś z feedem i tylko kopiują... ;-))) )
-
20. Data: 2005-04-24 00:06:10
Temat: Re: corporate identity
Od: Michał <m...@s...net>
Maciej Sobczyk wrote:
> No właśnie na tym polega reklama wirusowa. Na tym abyś się nie domyślił, że
> jest to reklama ale z chęcią przesłał ją dalej. Jak widzisz - działa.
serio? ;)
--
mgl