PracaGrupypl.praca.dyskusje › co zrobić w takiej sytuacji ?

  • 11. Data: 2005-10-19 22:14:39
    Temat: Re: co zrobić w takiej sytuacji ?
    Od: Kira <c...@W...pl>

    netcomp wrote:

    > dlaczego zarzucacie mi oszustwo?

    Bo sama o nim mówisz?

    > mieszalnia lakierów o standardzie manufaktury nie jest miejscem
    > odpowiednim dla kobiety w ciąży
    > potwierdza to mój lekarz - nawiasem mówiąc z państwowej przychodni

    Zgadzam się. Przy okazji: kiedy wydano ustawowy nakaz pracy
    w szkodliwych warunkach i zlikwidowano możliwość złożenia
    wypowiedzenia przez pracownika?.,,

    > ciekawa jestem który z Was wiedząc, że będzie zwolniony
    > z pracy nie szukałby możliwości zwolnienia lekarskiego aby
    > odroczyc ten moment i wyciągnąć ile się da od pracodawcy.

    Będę strzelać: każdy uczciwy?

    > może jakaś kobieta mnie zrozumie ?

    O ile mi wiadomo, jestem kobietą. Potwierdza to mój ginekolog.
    Owszem, rozumiem motywy -- co nie znaczy że są mi w jakikolwiek
    sposób bliskie, ani tym bardziej że je popieram.

    Kira

  • 12. Data: 2005-10-20 05:42:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    netcomp napisał(a):

    > to nie prowokacja tylko prośba o radę osoby która jest zatrudniona
    > przy mieszaniu lakierów w prywatnej firmie i dostawała wypłate w
    > ratach po 200-300 złotych, podczas gdy właściciel jeżdzi nowiutką
    > avensis

    Spodziewałem się, że następny Twój list będzie o tym, jakim to Twój
    pracodawca jest złym człowiekiem ;P

    j.

  • 13. Data: 2005-10-20 05:54:13
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    badzio napisał(a):

    > A moze to po prostu prowokacja? Nie karmy trolla.

    Ta grupa ma najwyrazniej jakas obsesje na punkcie trolli...

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 14. Data: 2005-10-20 05:56:05
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    netcomp napisał(a):

    > ciekawa jestem który z Was wiedząc, że będzie zwolniony z pracy nie szukałby
    > możliwości zwolnienia lekarskiego aby odroczyc ten moment i wyciągnąć ile
    > się da od pracodawcy.

    O, to jest dobre. Na grupie oczywiście sami prawi ludzie są ;)

  • 15. Data: 2005-10-20 05:57:48
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Kira napisał(a):

    > I już wiecie czemu należy ten pieprzony socjal mocno
    > ograniczyć, czy dalej będziecie rżnąć głupa?

    Bardzo jestem ciekaw Twoich propozycji odnośnie "cięcia soclaja",
    komu i kiedy przyznać, a komu nie. Smiało.

  • 16. Data: 2005-10-20 06:09:27
    Od: Kira <c...@W...pl>

    czarny wrote:

    > Bardzo jestem ciekaw Twoich propozycji odnośnie "cięcia soclaja",
    > komu i kiedy przyznać, a komu nie. Smiało.

    Google Twoim przyjacielem, sądzę że całkiem sporo na ten temat
    już napisałam.

    Kira

  • 17. Data: 2005-10-20 06:18:13
    Od: Kira <c...@W...pl>

    czarny wrote:

    > O, to jest dobre. Na grupie oczywiście sami prawi ludzie są ;)

    Nie no jasne. Sorki. Niepotrzebnie się czepiam. Spróbuję się
    zrehabilitować podsuwając inne pomysły:
    - można rąbnąć jedzenie zamiast kupić, taniej wyjdzie
    - listonosze koło 10 chodzą z emeryturami, jak mąż pomoże
    to można takiemu torbę z forsą zabrać i na miesiąc będzie
    - starowinki kiepsko biegają, więc jak wyrwie torebkę, to
    mała szansa żeby taka dogoniła

    Proponuję też dzieci od małego uczyć takich życiowych mądrości,
    do bodajże 15 roku życia mogą trenować bezkarnie jako że i tak
    do więzienia ich nie wsadzą. Będą miały czas się nauczyć.

    Jeszcze raz się kajam że śmiałam podejrzewać o nieuczciwość,
    a to przecież tylko zaradność życiowa dzięki której nasz kraj
    jest bogaty, świetnie się rozwija a ludzie są szczęśliwi.

    Kira

  • 18. Data: 2005-10-20 06:20:55
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    netcomp napisał(a):
    > dlaczego zarzucacie mi oszustwo?
    > sprawę przedstawiłam otwarcie z nadzieją na rzeczowe sugestie
    > pisząc, że "zamierzam" przechorować ciąże miałam na uwadze swoje stanowisko
    > pracy
    Kazdy sie odniosl do tego co napisalas w pierwszym poscie... to rzutuje
    na cala reszte
    > mieszalnia lakierów o standardzie manufaktury nie jest miejscem odpowiednim
    > dla kobiety w ciąży
    > potwierdza to mój lekarz - nawiasem mówiąc z państwowej przychodni
    Rozumiem ze nie jest miejscem odpowiednim. Tak samo jak nie jest
    miejscem odpowiednim dla kobiety w ciazy praca w laboratorium z
    materialami promieniotworczymi. Dlatego tez czekamy ze staraniami o
    dzidziusia jak zona skonczy doktorat. Ze wzgledu na dobro dziecka.
    > czy pobieranie zasiłku chorobowego przez osobę do tego upoważnioną jest
    > przestępstwem ?
    Jesli jest sie faktycznie chory to nie. Ale Ty sama placzesz sie w
    zeznaniach - raz mowisz ze chcesz byc na zwolnieniu ze wzgledu na
    zagrozenie ciazy a raz ze "zamierzalas" albo ze dlatego iz masz byc
    zwolniona.
> [...]
    > się da od pracodawcy. czy wtedy mam się obruszać tak jak Wy i twierdzić, że
    Ja bym pewnie nie szukal. Dlatego ze jesli sam bym sie zglosil do pracy
    w tejze firmie i na taka pensje jaka dostaje, to czemu mam pozniej sie
    odgrywac na pracodawcy ze mi za malo placil skoro sam sie na to zgodzilem?
    > dwójka moich dzieci będzie pracowała pewnie też na Waszą emeryturę,
    > chociaż pewnie Waszym zdaniem, genetyczna skłonność do kombinowania będzie
    > temu zdecydowanie przeczyć
    Poczekamy, zobaczmy. Moze Twoje dzieci beda na tyle zdolne i madre ze
    wyjada za granice i tam beda placic podatki i skladki emerytalne? A moze
    to ja wyjade za granice?
    > może jakaś kobieta mnie zrozumie ?
    Mysle ze moze Cie zrozumiec zarowno kobieta jak i mezczyzna... jesli
    uwazaja ze kapitalisci to najgorsze zlo na ziemi i nalezy ich doic do
    konca (bo przeciez nie wolno samemu byc kapitalista i trzeba u takiego
    kapitalisty pracowac, bo nie ma innych)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 19. Data: 2005-10-20 06:30:51
    Od: "Koola" <n...@m...pl>

> [...]
    > się da od pracodawcy. czy wtedy mam się obruszać tak jak Wy i twierdzić,

    No i ile jestes w stanie wyciagnac od pracodawcy -30 dni platnego zwolnienia
    chorobowego?
    Pomysl chwile -jezeli on tak kiepsko i nieregularnie placi za prace w
    teoretycznie trudnych warunkach to dalby sie naciagac pracownicy? Gdyby to
    on placil za twoje zwolnienie to juz dawno bys u niego nie pracowala.
    Ty nie wyciagasz kasy od niego tylko od pozostalych podatnikow.
    Moze tak wszyscy pojdziemy na kilkumiesieczne zwolnienia i zobaczymy ile
    wtedy dostaniesz pieniedzy od swojego pracodawcy.

    pozdr.

  • 20. Data: 2005-10-20 06:42:26
    Od: Kira <c...@W...pl>

    januszek wrote:

    > Spodziewałem się, że następny Twój list będzie o tym, jakim
    > to Twój pracodawca jest złym człowiekiem ;P

    No firmę ma przecież, nie? A do tego śmie na niej zarabiać,
    drań jeden, zamiast grzecznie poprosić coby pracownice się
    rozmnażać szybko zaczęły i sponsorować im wypoczynek.

    Kira