PracaGrupypl.praca.dyskusje › co wybrać?

  • 21. Data: 2008-04-21 10:06:20
    Temat: Re: co wybra??
    Od: "PioPio" <e...@N...gazeta.pl>

    > no i US nigdy, ale to nigdy, nie padnie :)
    >
    > e.

    Sam urząd pewnie nigdy ale to przenigdy nie padnie ale mogą likwidować
    jakieś departamenty, oddziały, itp itd.
    Wiemy wszyscy jakie jest teraz parcie na to, zeby urzędników było jak
    najmniej (na szczęście dla nas).
    Praca w US to na pewno dobre wyjście dla osób z małymi ambicjami, bez
    pomysłu na życie ale dająca pewność, gwarancje, zabezpieczenia na przykład w
    okresie choroby czy ciązy. Dla części osób sa to wartości bardzo znaczące.

    PioPio

  • 22. Data: 2008-04-21 10:11:13
    Temat: Re: co wybrać?
    Od: "PioPio" <e...@N...gazeta.pl>

    Doswiadczenie zdobyte bedzie
    > dobra karta przetargowa przy pozniejszej zmianie pracy jak i tez
    > umozliwi otawrcie wlasnej dzialalnosci.

    Niekoniecznie doświadczenie w US jest mile widziane. Może na pewne
    stanowiska (księgowość itp).
    Normalnie praca w Urzędach przez dłuższy czas jest raczej niemile widziana w
    sektorze prywatnym. To po prostu dwa inne światy kierujące się innymi
    zasadami.
    Nie wiem czy praca w US jest też atutem przy własnej działaności, chyba, że
    będzie to biuro księgowe to wtedy się zgodzę.
    Jeśli zakładasz karierę w US to może być dobry początek. Zgodzę się z tym,
    że najpierw należy sobie odpowiedzieć co się chce w życu robić i w tym
    kierunku kierować swoją karierę.
    PioPio