PracaGrupypl.praca.dyskusjeco robicie w pracy jak macie chwilę wytchnienia?

  • 11. Data: 2004-09-02 18:11:38
    Temat: Re: co robicie w pracy jak macie chwilę wytchnienia?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomasz Brzeziński; <ch7eml$sui$4@news.onet.pl> :

    > Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości

    > A co, podejrzewasz, że może być wakat na stanowisku sekretarki?

    To ja też chcę - ale daję "wartość dodaną" - od momentu "podarowania" mi
    stanowiska autorka nie będzie się już musiała martwić podpisywaniem list
    obecności, złym szefem, robotą, zwolnieniami lekarskimi i tp duperelami
    - dzięki mnie będzie miała cały dzień na siedzenie w internecie i
    łażenie po mieście. ;)

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 12. Data: 2004-09-02 19:53:55
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    Użytkownik "remo" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > uprawiamy grupowo dziki seks na biurku u szefowej a potem wspolnie pijemy
    > szampana. Jak wciaz nie mamy dosc to idziemy do sekretarki i tak w kolo.

    A jak to jest w koło ?

    --
    Marek P
    Mitsubishi Lancer (LMO...., oklejony)

  • 13. Data: 2004-09-03 05:31:51
    Od: "Tyrael" <t...@t...net>

    Użytkownik "info" <i...@r...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    przedzieram się na ploty do znajomych przez grupy klientów, ale jak
    przechodzeprzez aleje promocyjna to nici z oddechu bo zaraz mnie ktoś łąpie
    i pyta np po ile jest ta rzecz..." a ceny tego produktu otaczają go z każdej
    strony i nawet ktoś podaje je przez megawon tak żeby na 100% nie ominął tego
    toiska a tu lol
    ps poza tym seks na magazynie :D

  • 14. Data: 2004-09-05 16:50:08
    Od: s...@o...pl

    > Albo jeżeli się nudzicie (zakładając, że macie czas się nudzić)?
    >
    > My "siedzimy na Internecie" (zgrabny zwrot) albo chodzimy połazić po mieście,
    > albo robimy wycinanki... zależy. A Wy?
    >

    > --

    my nie możemy chodzić po korytarzu, bo ludzie mówia, że "te tylko łażą i kawę
    piją":) ostatnio stawiam pasjansa, albo czytam e-booka. Seksu niestety nie mamy
    gdzie uprawiać;)
    magda

  • 15. Data: 2004-09-14 05:28:36
    Od: "Maciek" <m...@t...pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    [....]

> [...]
    kawę
    > piją":) ostatnio stawiam pasjansa, albo czytam e-booka. Seksu niestety nie

    to cos jak u mnie, jest takie fajne przekonanie pracownikow produkcyjnych
    "my tu pracujemy na caly zaklad, a te kur... tylko siedza i kawke popijaja"
    maciek

    ps. seksu pracy nie uprawiam, zaloga dosc stara, a jak nie stara to
    nieatrakcyjna
    ale niektorzy uprawiaja