PracaGrupypl.praca.dyskusjeco po studiach?

  • 11. Data: 2003-11-02 18:20:48
    Temat: Re: co po studiach?
    Od: "Cassandra" <k...@...O.S.P.A.M.rsc.pl>

    > podobnie jak po skończeniu innych wydziałów PWr. Najlepszą alternatywą
    > okazuje sie praca na uczelni.

    Chcialabym miec takie mozliwosci.. Niestety nie ukonczylam panstwowej
    uczelni (jedynie prywatna i na prywatnej tez i teraz studiuje), co rowniez
    moze byc brane "in minus" przez moich potencjalnych pracodawcow :(

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 12. Data: 2003-11-03 00:22:27
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    >bosz, a ja myslalem ze jak sie idzie na studia, to sie wie co sie po
    >nich bedzie robilo...

    Tak dokładnie czy ogólnie?:) Problem polega na tym, że nie bardzo wiadomo co
    będzie pięć lat po rozpoczęciu studiów.Należy wybrać takie, które dadzą w
    miarę sensowne przygotowanie. Czyli techniczne:)Albo jakieś ścisłe
    (matematyka, fizyka). Jak skończysz takie i przyłożysz się do nich, to
    ewentualna zmiana
    zawodu/branży nie powinna sprawiać kłopotu.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 13. Data: 2003-11-03 20:31:51
    Temat: Odp: co po studiach?
    Od: "michał t" <l...@p...pl>

    Użytkownik Szymon blablablalbalblallb

    Słuchaj.....studiuj cos co Cię interesuje( ale nie patrz tylko na nazwę
    piękna i cudowną potencjalnego kierunku tylko poprzeglądaj plany studiów
    popytaj studentów-jeśli Ci się chce) ....i ucz się tego co lubisz,
    wyspecjalizuj się w konkretnej dziedzinie a prace znajdziesz.

  • 14. Data: 2003-11-03 23:09:05
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cassandra" <k...@...O.S.P.A.M.rsc.pl> napisał w wiadomości

    > Sytuacja na rynku pracy szybko sprowadzila mnie na ziemie.
    > Co z tego, ze mam tytul mgr'a, znam dobrze jez. angielski i
    > dodatkowo jestem zaoczna studentka informatyki, skoro, jak
    > narazie, nie mam nawet szans na podjecie pracy chocby i w
    > charakterze sekretarki czy asystentki, nie mowiac juz o stanowiskach
    > zwiazanych z kierunkiem studiow...

    Pozwole sobie zatem spytac o umiejetnosci nabyte na studiach
    informatycznych. Ile z n/w technologii znasz powyzej 3ki (w skali
    0-5)?

    1. MSSQL
    2. ORACLE
    3. C/C++
    4. JAVA
    5. DELPHI
    6. XML

    Dodam, ze przez 3ke rozumiem - co najmniej kilka projektow na uczelni i
    przynajmniej 1 poza uczelnia.
    4 i 5 - odpowiednio lepiej.

    pozdrawiam,

    glos

  • 15. Data: 2003-11-04 11:16:46
    Od: "basia" <b...@m...pl>

    z jakiego jesteś miasta? szukam pracownika do administracji (niestety
    budżetówka)

  • 16. Data: 2003-11-04 12:09:58
    Od: "Cassandra" <k...@...O.S.P.A.M.rsc.pl>

    Użytkownik "basia" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    > z jakiego jesteś miasta? szukam pracownika do administracji

    Warszawa

    >(niestety budżetówka)

    Dlaczego niestety? Jestem jak najbardziej zainteresowana, ale prosilabym o
    szczegoly.

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 17. Data: 2003-11-04 13:44:16
    Od: "basia" <b...@m...pl>

    > Użytkownik "basia" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Warszawa
    szkoda, praca w Nowym Sączu.

  • 18. Data: 2003-11-04 14:19:21
    Od: "Cassandra" <k...@...O.S.P.A.M.rsc.pl>

    > szkoda, praca w Nowym Sączu.

    To fakt szkoda.. ale dzieki za dobre checi.

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 19. Data: 2003-11-04 14:30:09
    Od: "Cassandra" <k...@...O.S.P.A.M.rsc.pl>

> [...]
    > 5. DELPHI
    > 6. XML
    >
    > Dodam, ze przez 3ke rozumiem - co najmniej kilka projektow na uczelni i

    Odpowiem szczerze - zadnej z tych "technologi" nie moge oznaczyc powyzej
    3ki. Samo programowanie nie jest moja najmocniejsza strona. Natomiast dobrze
    czuje sie w zarzadzaniu zasobami infrmacyjnymi i projektowaniu systemow
    informatycznych. Baz danych dopiero sie ucze i musze przyznac, ze chetnie
    zajmuje sie tym nie tylko na uczelni (doluja mnie tylko te skomplikowane
    selecty :) Jestem obecnie na piatym semestrze i najwieksze trudnosci (do tej
    pory)
    sprawila mi jedynie elektronika i egzamin z C/C++ (nie uwazam, by pisanie
    kodu
    "na sucho" z uwzgednieniem wszytkich zasad bylo dobrym pomyslem).
    Piszac, iz miloby bylo pracowac na stanowisku zwiazanym z kierunkiem studiow
    mialam w szczegolnosci na mysli zarzadzanie i marketng, mniej informatyke -
    choc
    chetnie polaczylabym przyjemne z pozytecznym (e-commerce, e-marketing,
    stanowisko asystenckie w dziale marketngu lub informatyk, itp.)

    Pozdrawiam,
    Cass