PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest z tym moim cv?????????

  • 31. Data: 2004-03-03 09:51:21
    Temat: Re: co jest z tym moim cv?????????
    Od: "wilter" <w...@g...pl>

    Dzieki
    Co do umiejetnosci to nie za bardzo mi sie widzi skracac. Wolalbym uniknac
    ogolnikowych informacji (przynajmniej wedlug mnie) ale sprobuje zrobic
    wersje jaka Ty proponujesz i zobacze co z tego wyjdzie.Jednak na jednej
    stronie zmiescic sie bedzie strasznie ciezko. No ale sprobuje w kazdym
    razie. Kto wie moze faktycznie bedzie lepiej.
    A z tymi zainteresowaniami to jest dziwna sprawa... ja faktycznie czytam
    duzo rzeczy ktore tylko to maja wspolnego ze traktuja o komputerze :)
    Dodatkowo. Czy "czytanie" jako czynnosc moze byc zainteresowaniami? Czy tez
    lepiej napisac konkretnie gatunek z ktorego najwiecej czytam?
    Dzieki ponownie.
    A.M.

  • 32. Data: 2004-03-03 09:55:55
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    w Open Office zdjecie wyjechalo na srodek i zaslania dane teleadresowe :(
    no, ale ze mnie zaden specjalista...

    pozdrawiam

    Ewa (Krakow)
    a...@o...pl
    GG4429837

  • 33. Data: 2004-03-03 10:11:56
    Od: "wilter" <w...@g...pl>

    Wlasnie o to mi chodzilo. Zeby ktos sprawdzil i napisal jak jest. Dziekuje
    bardzo.
    Czyli najlepiej jak dam dodakowo cv w formacie pdf. Powinno wystarczyc. Doc
    i pdf.
    Jeszcze raz wielkie dzieki.

    Dzieki Wam znajde prace za pierwszym podejsciem ;) Jezeli tak sie stanie to
    zapraszam wtedy na "male co nieco" :)
    A.M.

  • 34. Data: 2004-03-03 11:25:26
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "wilter" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Brawo.... dobrze by bylo abym chociaz linka podal :)
    > Przepraszam jakis dzisisaj taki roztargniony jestem :)
    >
    > Oto link:
    > http://www.republika.pl/arekmolenda/portfolio/xxx_cv
    .doc

    Jak specjalizujesz sie w stronach i multimediach, uwazam ze obowiazkowo w CV
    jako osobny podpunkt powinien byc wykaz linkow do stron wdrozonych,
    przyklady opracowanych znakow graficznych, oraz do probek mozliwosci dziel
    robionych w innych celach, Moze to zbiezesz na jednej stronie "firmowej" z
    portfolio i podawaj do niej link

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > A.M.

    ---

  • 35. Data: 2004-03-03 11:26:49
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    no wlasnie, ja mam takie male pytanko:
    co myslicie o podaniu w CV adresu strony do prac przeze mnie wykonanych (w
    czesci dotyczacej zainteresowan rekodzielem). Zbedne to czy nie?! W koncu
    profilu zawodowego nie dotyczy....

    pozdrawiam

    Ewa (Krakow)
    a...@o...pl
    GG4429837

  • 36. Data: 2004-03-03 12:18:36
    Od: "wilter" <w...@g...pl>

    Witam
    Dzieki za uwage i komentarze
    Otoz ja wysylam do pracodawcy taki oto zestaw. Cv + list motywacyjny +
    krociotkie przedstawienie sie z linkiem do portfolia online. Wiec
    potencjalny pracodawca ma od razu wglad do rzeczy ktore wykonalem. Ale
    dzieki za sugestie aby dodac to do cv. Mysle ze dorobie tam jeszcze dzial w
    ktorym bedzie adres internetowy portfolia.
    Dzieki serdecznie
    A.M.

  • 37. Data: 2004-03-03 14:30:01
    Od: bowman <s...@d...ciebie.to>

    Przede wszystkim ogromne DZIĘKUJE!!!
    Kurde, są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie :)
    (chciaż krytykują mnie niemiłosiernie - ale właśnie o to chodzi ;)

    Jeśli chodzi o cv, to mogę powiedzięć na usprawiedliwienie, że
    zdjęcie poszło niejako na podpuchę - myśle sobie: będzie inne niż na
    wszystkich cv, to moż moje zostanie zauważone, ale widze że musze
    zweryfikować swój pogląd (poważne stanowisko - poważne, zdjęcie jak
    przecztałem na grupie)

    Jeszcze raz dziękuje wszystkim i życze powodzenia
    w poszukiwaniu pracy

    Ps. moje cv już zaszło z servera i poszło się poprawiać ;)
    (link jest już nieaktualny)

  • 38. Data: 2004-03-03 15:22:00
    Od: Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl>

    Użytkownik wilter napisał:
    > Brawo.... dobrze by bylo abym chociaz linka podal :)
    > Przepraszam jakis dzisisaj taki roztargniony jestem :)
> [...]

    No dobra, kolejny do "golenia" ;)
    1. W OpenOffice 1.1.1 zdjęcie się dziwnie zachowało i przesłoniło adres
    zamieszkania...
    2. Co to za dział "Informacje osobiste"? Może powinno być jednak "Dane
    teleadresowe", albo coś w tym stylu?
    3. Kawaler... A na co to komu pracodawcy? Formalnie, konstytucyjnie to
    tylko twoja sprawa, czy masz dziesięcioro dzieci na utrzymanie, czy
    jesteś kawalerem...
    4. W dziale kwalifikacje, podajesz jako pierwsze - j. angielski. Chcesz
    zostać wykładowcą angielskiego? :>
    5. Czy na pewno kwalifikacje, powinny być przed wykształceniem?
    5b. Zbyt słabe rozdzielenie kwalifikacji od wykształcenia...
    6. "Groch z kapustą" w dziale kwalifikacje... Może czas rozdzielić
    znajomość języków od znajomości systemów operacyjnych... I czas
    wyszczególnić jakie się zna systemy, skoro operuje się nazwami
    poszczególnych programów graficznych.
    7. Zainteresowania - zdziwiłbym się bardzo (!i rozczarował!), gdyby
    kandydat na administratora, grafika, webm,astera itp, nie interesowała
    się komputerami i szeroko pojętą informatyką. Powinieneś tu wpisać coś
    więcej. Całego swojego życia nie zamierzasz spędzić przed monitorem?
    8. Mieszasz w jednym punkcie dobrą znajomość systemów oepracyjnych z...
    helpdeskiem i serwisem sprzętowym...
    9. Powtarzasz się w specjalizacji/specjalności swoich studiów...

    Podsumowanie (czyli co spamiętałem po 3 minutach czytania)
    - chcesz być grafikiem komputerowym
    - dobrze znasz jezyk angielski
    - coś pisałeś o stronach WWW...
    - dalej mi się nie chciało przeczytać...;> (za mała czcionka jak na 2
    stronicowe CV, a najciekawsze informacje na końcu)
    - gdzie się stosuje obecnie DOS'a? (???)

    Ciekawy pomysł na CV (tabela to imo dobry pomysł, bo nic się nie
    rozpada), ale nie wykorzystany.
    Więcej podpunktów, więcej kategorii, większa czcionka...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 39. Data: 2004-03-03 15:48:56
    Od: "wilter" <w...@g...pl>

    Dzieki za informacje... wlasnie przerabiam troszeczke :)
    Ok.... to teraz mi tylko zostaly dwa pytania:
    - jak jest z iloscia stron? robic tylko na jednej czy tez isc na calego
    - jak jest z OpenOfficem w firmach, tzn chodzi o to czy jest on popularny
    (bardziej niz word) w firmach i czy zamieszczenie cv w doc'u i pdf'ie
    wystarczy?
    Dzieki ponownie za czas i komentarz.
    A.M.

  • 40. Data: 2004-03-03 15:57:34
    Od: "andy" <a...@z...adres.pl>

> [...]
    >
    > Brawo.... dobrze by bylo abym chociaz linka podal :)
    > Przepraszam jakis dzisisaj taki roztargniony jestem :)

    Ogólnie mi się podoba.
    Mam jednak dwie uwagi (pewnie bym znalazł więcej, gdybym miał ciut więcej
    czasu)

    1) Brak informacji o szkole średniej - ja na przykład zwracam na to uwagę
    jak przeglądam czyjeś CV
    2) Znajomość angielskiego przenieś na koniec listy umiejętności.

    Pozdrawiam,
    Andy