PracaGrupypl.praca.dyskusje › ciągłość pracy.

  • 1. Data: 2004-08-25 11:49:05
    Temat: ciągłość pracy.
    Od: "Pawel" <p...@w...nu>

    Witam, mam pewien problem i może będziecie mogli mi w nim pomóc :)))

    Pracowałem w firmie X u pracodawcy Y prze okres około 2,5 roku, następnie
    po likidacji firmy X zostałem przeniesiony do firmy Z której własnicielem
    jest nadal pracodawca Y.
    Pytanko: Jak wedłyg prawa liczony jest okres zatrudnienia (cały czas prasy w
    obu firmach to ponad 3 lata - wiec zminia to zasadniczo kwestę okresu
    wypowiedzenia ), czy każda firma osobo czy moze ze wzgledu na jedego
    pracodawce razem jako praće w jednej firmnie.

    Pozdr.
    Paweł

  • 2. Data: 2004-08-25 21:32:49
    Temat: Re: ciągłość pracy.
    Od: "MruMru" <z...@b...op.pl>

    Pawel wrote:
> [...]
    wzgledu na
    > jedego pracodawce razem jako praće w jednej firmnie.

    Wg mnie jesli w firma Z jest "kontynuacja" firmy X, powinienes
    dostac kwit, o reorganizacji i wtedy jest ciagłosc. Jesli Z ma
    sie nijak do X to rozwiazanie umowy o prace z firmy X i nową
    umowe z Z i wtedy nie ma ciagłosci.
    --
    pzdr
    Mru

  • 3. Data: 2004-08-25 21:32:54
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    jeżeli firma Z miała ciagłość prawną z firmą X (tak to się chyba nazywa), to
    pracowałeś ciągle, czyli pełne 3 lata. Jezeli tej ciągłości nie było, to
    pracowałeś w dwóch różnych zakładach pracy.

    proponuję skonsultowac się z PIPem, mając troszkę więcej danych niż tylko
    osoba właściciela

    pzdr
    gromax