PracaGrupypl.praca.dyskusje › chronologia doświadczenia w CV

  • 1. Data: 2005-08-29 20:40:46
    Temat: chronologia doświadczenia w CV
    Od: "KK" <k...@s...pl>

    Jak radzicie zamieszczać informacje na temat doświadczenia zawodowego -
    zgodnie z kolejnością (od najstarszych), czy też w odwróconej chronologii ?
    Ma to w ogóle jakieś znaczenie ?

    Dziękuję.

  • 2. Data: 2005-08-29 20:50:31
    Temat: Re: chronologia doświadczenia w CV
    Od: "locke" <l...@p...wiggin.com>

    Użytkownik "KK" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Jak radzicie zamieszczać informacje na temat doświadczenia zawodowego -
    > zgodnie z kolejnością (od najstarszych), czy też w odwróconej chronologii ?

    Ja zwykle podaję w odwróconej kolejności - na początku ostatnia i cofam się do
    wcześniejszych.

    > Ma to w ogóle jakieś znaczenie ?

    Dla pracodawcy isotniejsze jest, co kandydat robił ostatnio, a nie np. 10 lat
    temu, więc umieszczenie na pierwszym miejscu najświeższych doświadczeń wydaje
    się być po prostu wygodne. Poza tym, taki układ odpowiada trochę naturalnemu -
    psychicznemu - stosunkowi do uzyskiwanych doświadczeń: najlepiej pamiętamy
    ostatnie doświadczenia, a im dalej w czasie, tym mniej nam z nich zostało.

  • 3. Data: 2005-08-29 21:15:08
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    KK <k...@s...pl> wrote:

    > Jak radzicie zamieszczać informacje na temat doświadczenia zawodowego -
    > zgodnie z kolejnością (od najstarszych), czy też w odwróconej chronologii ?

    Odwróconej.

    --
    Przemysław Maciuszko