PracaGrupypl.praca.dyskusje › chodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa)

  • 21. Data: 2005-06-30 09:58:24
    Temat: Re: chodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa)
    Od: "Krzysztof Czaprowicz" <k...@i...pl>

    Użytkownik "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał w wiadomości
    news:da095v$h30$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > No a pieniądze, jak wiadomo, leżą w bankach - głosujmy na Leppera! ;)

    Lepper mówił raczej, ze jak nie ma pieniędzy to można je doprodukowac :P

  • 22. Data: 2005-06-30 10:16:48
    Od: "Vetch" <...@...3.4>

    > Lepper mówił raczej, ze jak nie ma pieniędzy to można je doprodukowac :P

    a Wałęsa mówił żeby wziąć sprawy we własne ręce :-)

    Wniosek: kupujemy kolorowe drukarki laserowe !
    ;-)

    Piotr Zagawa
    http://vetch.magot.pl/

  • 23. Data: 2005-06-30 11:06:29
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał w wiadomości

    > No a pieniądze, jak wiadomo, leżą w bankach - głosujmy na Leppera! ;)

    Znam mało ludzi których celem jest posiadanie pieniądza!!!
    no ale skoro to jest Twoi cel!!!!!
    to powodzenia.

    Józek

  • 24. Data: 2005-06-30 11:18:26
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Vetch [Thu, 30 Jun 2005 12:16:48 +0200]:

    > a Wałęsa mówił żeby wziąć sprawy we własne ręce :-)
    > Wniosek: kupujemy kolorowe drukarki laserowe !
    > ;-)

    Wniosek z wniosku: otwieram sklep z drukarkami... :-)

    Kira

  • 25. Data: 2005-06-30 11:32:32
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2005 13:18:26 +0200, Kira <c...@-...pl> wklepał(-a):

    >Wniosek z wniosku: otwieram sklep z drukarkami... :-)

    A ja będę regenerował tonery (banknoty będą od razu jak używane). ;)

  • 26. Data: 2005-06-30 11:58:06
    Od: "nica" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > niestety dobra prace mozna dostac tylko z polecenia
    >
    > Ja, tuż po studiach nie mam szans od razu dostać dobrej pracy - ciekawej,
    > rozwijającej, twórczej, dobrze płatnej itd, itp.
    wiesz, jesli bedziesz chcial aby wszystkie warunki byly spelnione od razu to
    faktycznie nie dostaniesz pracy. jesli zalozysz ze praca ma byc ciekawa i
    rozwijajaca ale niekoniecznie dobrze platna, nie bedziesz mial problemu z
    zatrudnieniem. jesli chcesz miec wysokie zarobki idz chciazby do masterfoods,
    ale pamietaj ze nie kazdy sprawdza sie w kazdej firmie - ja na przyklad nie
    wyslalam tam aplikacji, po prostu nie moj typ. mzoe dlatego bede miala gorsze
    zarobki, ale za to bardzo znana firme i jak to napsiales "ciekawa,
    rozwijajaca" prace.
    nica

  • 27. Data: 2005-06-30 13:25:49
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisa:

    > Znam mało ludzi których celem jest posiadanie pieniądza!!!

    A ja znam mało takich, którzy rwą się do pracy za (pół)darmo.
    Chociaż wielu ludzi pracuje z przyjemnością, to jednak
    pobierają oni za swoją pracę odpowiednią zapłatę. Zaryzykowałbym
    nawet stwierdzenie, że pracujący dla przyjemności są opłacani
    zwykle znacznie lepiej niż tacy, którzy robią to tylko dla pieniędzy.
    Przegięcie w żadną stronę nie jest bowiem dobre.

  • 28. Data: 2005-06-30 14:31:19
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > zwykle znacznie lepiej niż tacy, którzy robią to tylko dla pieniędzy.
    > Przegięcie w żadną stronę nie jest bowiem dobre.

    Tak, tylko że ci ludzie nie pracują po to aby mieć pieniądze.
    Tak jak ktoś wcześniej napisał jak by potrzebowali pieniędzy
    to kupiłby sobie drukarkę!
    Wszyscy CI potrzebują zupełnie inne dobra, a tym dobrem na pewno nie sa
    pieniądze.
    Podejrzewam że Ty tez, tylko że widocznie o tym nie wiesz??

    Józek

  • 29. Data: 2005-06-30 15:28:02
    Od: "Krzysztof Czaprowicz" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pieniądze.
    > Podejrzewam że Ty tez, tylko że widocznie o tym nie wiesz??

    Co racja to racja. Pieniadze to taki bezwartosciowy kawalek papieru. Wartosc
    ma dopiero towar, ktory za nie kupimy.
    Pilitycy tez nie pracuja dla pieniedzy (sa wyjatki) oni pracuja po to, zeby
    miec WŁADZĘ - to jest ich cel, a pieniadz to tylko srodek do realizacji
    celu.
    Pozdrawiam
    K.C.

  • 30. Data: 2005-06-30 15:29:35
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

> [...]

    > to kupiłby sobie drukarkę!
    > Wszyscy CI potrzebują zupełnie inne dobra, a tym dobrem na pewno nie sa

    Tak, tylko że pieniądz pełni funkcję środka płatniczego. Potrzebujesz
    pieniędzy,
    żeby kupić jedzenie, ubranie, usługi.
    No przecież nikt przy zdrowych zmysłach nie zdobywa pieniędzy po to, żeby
    je mieć - tylko żeby wydawać.