PracaGrupypl.praca.szukana.chalupnictwo

  • 1. Data: 2003-03-11 13:03:13
    Temat: .chalupnictwo
    Od: p...@p...fm

    Szukam pracy chalupniczej: montaz ukladow elektronicznych,montaz bizuterii inne.Mam
    staz pracy jako elektronik,zlotnik ew.prowadzenie profesjonalne ksiag przychodow
    rozchodow,ryczaltowych,rozliczenia z urzedem skarbowym i zusem.

    p...@p...fm
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-03-11 13:13:34
    Temat: Re: .chalupnictwo
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

> [...]
    ksiag przychodow rozchodow,ryczaltowych,rozliczenia z urzedem skarbowym i

    Cha, a kto jej nie szuka ?
    Wszystko OK, tylko IMHO tego typu praca jest nierealna, a wszlkie oferty
    pracy chałupniczej można sobie między bajki włożyć.
    Takie jest moje zdanie, ale mogę się oczywiście mylić, choć mówiąc
    szczerze - nie sądzę.

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 3. Data: 2003-03-11 15:51:14
    Temat: Odp: .chalupnictwo
    Od: "WS" <w...@i...pl>

> [...]

    > pracy chałupniczej można sobie między bajki włożyć.
    > Takie jest moje zdanie, ale mogę się oczywiście mylić, choć mówiąc

    Popieram to zdanie z całkowitą pewnością, niestety.
    Przez kilka miesięcy szukałem takiej pracy. Na kolejnych oszustach i
    naciągaczach straciłem kilkaset złotych. Adresowanie kopert, testowanie
    produktów, montaż biżuterii, regeneracja kartridży, składanie długopisów,
    przepisywanie tekstów, montaż układów elektronicznych i wiele, wiele innych.
    Szkoda pisać... :)
    BARDZO rzadko zdarzają się jakiekowiek uczciwe oferty (czasem są to np.
    oferty pracy domowej dla krawcowych itp.).
    Polecam najwyższą ostrożność przy takich poszukiwaniach. Radzę nie wysyłać
    30 czy 40 zł za jakieś "katalogi", które zwykle są proponowane po pierwszym
    bezpłatnym kontakcie.
    Pozdrawiam,
    Wiesław, Gdynia