PracaGrupypl.praca.dyskusje › brak fachowych pracownikow

  • 11. Data: 2005-07-11 16:00:35
    Temat: Re: brak fachowych pracownikow
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >to co Polacy robic nie chca, czyli sprzataja domy bogatym za glodowa stawke
    >3-5 zlotych.

    za taka stawke to pracuja takze na czarno bezrobotni na budowach i
    przy porzadkowaniu ogrodkow.. i to wcale nie zza wschodniej granicy..
    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl

  • 12. Data: 2005-07-11 16:35:55
    Od: "nica" <n...@W...gazeta.pl>

    > za taka stawke to pracuja takze na czarno bezrobotni na budowach i
    > przy porzadkowaniu ogrodkow.. i to wcale nie zza wschodniej granicy..
    > CanoE
    masz racje. i nazwanie 5 zlotych stawka glodowa tez nie jest na miejscu, bo
    jest w kraju wiele osob ktore chcialby miec prace za te 5 zloty za godzine.

  • 13. Data: 2005-07-11 21:16:29
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nica" <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > masz racje. i nazwanie 5 zlotych stawka glodowa tez nie jest na miejscu,
    > bo
    > jest w kraju wiele osob ktore chcialby miec prace za te 5 zloty za
    > godzine.

    Nie wiem czy sie śmiać czy płakać!!!!!

    Józek

  • 14. Data: 2005-07-20 15:09:48
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Tomek napisał(a):

    > Niemodna zawodówka. Do technikum gastronomicznego było 8 na jedno miejsce.

    Serio są/mają być w TG w Łodzi 15 osobowe klasy?
    Hint:
    Liczba kandydatów którzy określili TG jako primary target :) na
    podstawie <http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35141,2683693.html>
    *486*
    Liczba klas TG za <http://www.gastronomik.neostrada.pl/rekrut.html>
    *4*
    Kandydatów na miejsce (wg ciebie) 8

    (486/8)/4 = 15,19

    Do
    > najlepszego w Łodzi liceum chyba 4. Tomek

    Masz na myśli I LO im. Kopernika?
    Kandydatów wybierających tę szkołę jako "pierwszą" 301 - źródło jw (GW)
    Miejsc 5*28 = 140 <http://www.ids.uni.lodz.pl/ILO/indexa.html>
    301/140 = 2,15

    Tyle jeśli chodzi o statystykę, a teraz co do interpretacji i mody...
    Kandydaci do TG raczej nie mieliby szans - ani na przyjęcie, ani - tym
    bardziej - na utrzymanie się, w Koperniku, nie sądzisz?
    Czyli przeciwstawienie TG vs ILO jest w ogółe od czapy, bo kandydaci do
    TG nie mogliby być "modni" nawet gdyby chcieli - z różnych przyczyn,
    częściowo z powodu niespełniania wymagań intelektualnych, częściowo z
    parcia rodziców na szybkie usamodzielnienie się potomstwa - z powodów
    finansowych. Tymczasem kandydaci do LO mogliby bez większych jak sądzę
    problemów (no może pomijając ziomalsko-dresiarską subkulturę w szkole)
    gastronomik ukończyć - gdyby tylko mieli taką zachciankę, ale nie mają.
    Tyle o tym co jest modne w obecnych czasach - modne, a nie wynikające z
    prozy życia i braku zdolności - na początku lat 90 w LO uczyło się ZTCP
    ok 20% wszystkich uczniów szkół średnich obecnie 40% dostrzegasz cenną
    różnicę?
    Inną rzeczą jest oczywiście jakość owych uczniów. :/

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 15. Data: 2005-07-20 15:38:50
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

> [...]
    > problemów (no może pomijając ziomalsko-dresiarską
    subkulturę w szkole)
    > gastronomik ukończyć - gdyby tylko mieli taką zachciankę,

    zapewne jest tak jak to nam przedstawiłeś... EOT
    no chyba, że w kolejnym poście zechcesz się poprawić... EOT

    Unita?

  • 16. Data: 2005-07-20 15:43:17
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    bezrobotny napisał(a):

    > Unita?

    Nie wydaje mi się, abym publicznie chciał dywagować o moich
    przekonaniach religijnych.[1]

    pozdrawiam

    Zbyszek

    [1] No chyba, że chodzi ci o zwolennika UW - to nie, zdecydowanie nie.
    Ale np Mazowieckiego i kilka innych osób z tego środowiska szanuję -
    jako ludzi, ale politycznie to się z nimi nie zgadzam raczej (chyba).

  • 17. Data: 2005-07-21 18:19:25
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

> [...]
    szanuję -
    > jako ludzi, ale politycznie to się z nimi nie zgadzam

    no to muszę, a co Ty myślisz o takim prof Bartoszewskim -
    dla mnie to niezła łamigłówka!