PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie spada - ale czy to powod do radosci??

  • 11. Data: 2004-12-08 11:23:03
    Temat: Re: bezrobocie spada - ale czy to powod do radosci??
    Od: "Mikołaj" <l...@s...com>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cp6d6a$pmm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > obaj macie racje ;)
    > 1. stazysta jest bezrobotny jesli chodzi o ustawe
    > 2. stazysta nie jest bezrobotny jesli chodzi o statystycznosc ;)

    Trochę to bez sensu, ale to polskie urzędy...

  • 12. Data: 2004-12-08 12:34:23
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    wyjechali albo wyrejestrowali sie z UP!!!

  • 13. Data: 2004-12-08 17:56:02
    Od: "Shivman" <s...@p...pl>

    napisał w wiadomości

    > Albo znacznie spasc...

    Nie ma takiej możliwości, gdyż w ostatnim czasie zlikwidowano wiele miejsc
    pracy we wszystkich regionach Polski.
    Shivman
    Strona domowa
    http://shivman.republika.pl

  • 14. Data: 2004-12-09 09:31:32
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Shivman <s...@p...pl> wrote:

    > Nie ma takiej możliwości, gdyż w ostatnim czasie zlikwidowano wiele miejsc
    > pracy we wszystkich regionach Polski.

    Bardzo konkretnie... 'I w ogóle wszystko się wali, i Niemcy nas wykupili'.

    P.

  • 15. Data: 2004-12-09 10:26:46
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-09, Paszczak <s...@h...pl> wrote:
    > Bardzo konkretnie... 'I w ogóle wszystko się wali, i Niemcy nas wykupili'.
    To ostatnie nie byłoby najgorsze. Oni mają dobry socjal :]

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Dont worry, be happy
    /Bobby McFerrin/

  • 16. Data: 2004-12-09 13:54:35
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 07.12.2004 max20001 <m...@g...pl> napisał/a:
    > witam,
    >
    > ostatnio rzucily mi sie liczby - bezrobocie spadlo w Gdansku o 4 tys osob z
    > 26tys do 22tys w okresie 10-2003 - 10-2004
    > jednak ofert w analogicznym okresie bylo jedynie cos kolo 1,4 tys (o 0,4 tys
    > wiecej niz w ubieglym roku)

    A jak w tym samym czasie przedstawiała się liczba _wszystkich_
    mieszkańców Gdańska? Spadła?

    W ogóle, to wszelkie statystyki mówiące o bezrobociu można sobie o kant
    czegośtam potłuc. Oceniają, że bezrobocie wynosi ileśtam "procent".
    Niech może podadzą _dokładny_ wzór na ten wskaźnik. Kogo uwzględniają?
    Kogo nie? Kto z niepracujących jest "bezrobotny" a kto jest "robotny"?

    Wszystko to byłoby po prostu śmiechu warte, gdyby nie ten szkopuł, że
    takimi "badaniami" zajmują się "firmy" finansowane z budżetu. To już
    natomiast jest tragiczne, nie śmieszne...

    pozdrawiam,

    --
    Kender
    Myślenie nie boli, ale tylko nielicznych.

  • 17. Data: 2004-12-09 23:12:32
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > Kender
    > Myślenie nie boli, ale tylko nielicznych.

    moje zrodlo danych mowi ze spadla o okolo 0,5 tys - w gd jest okolo 446,5
    tys mieszkancow
    ale statystyki statystykami a zycie zyciem - jesli ktos pracuje w w-wie a do
    gdanska wraca na 1
    weekend w mc to jesli nie zmienil zameldowania to statystyka ze nadal
    mieszka w gdansku.....

    pozdro
    max

  • 18. Data: 2004-12-15 22:41:45
    Od: malkontent <w...@w...pl>

    > Jean już Ci powiedział dlaczego staż "zmniejsza" bezrobocie. A ja
    > pisałem o EFS dlatego, że tej kasy jest dużo więcej niż było z
    > Funduszu Pracy na staże...

    taak . ja mysle, ze to taka gra, ze niby tak u nas sie polepszylo po
    wejsciu do tzw. unii. a jesli chodzi o efs to duza pomylka za duze
    pieniadze.

    ps. marzy mi sie prowadzenie takiego "kursiku". placa 96 brutto/godzine !