PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie

  • 31. Data: 2006-02-27 11:09:53
    Temat: Re: bezrobocie
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    > Przemyśl to zanim zaczniesz pieprzyć o bezrobociu, a dodatkowo poczytaj
    > sobie archiwum tej grupy i przekonaj się jak trudno znaleźć pracownika.

    Za 700 zl coraz trudniej. Każdy tak robi mniej więcej i ja że po roku pracy
    idzie sie na rok kuronia - jak masz 80 % to tylko 300 zł mniej a ile się
    zdrowia oszczędza więc się nie dziw kapitalisto ty też byś tak robił.

  • 32. Data: 2006-02-27 11:14:03
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    > wykwalifikowanego pracownika. To będzie skutkowało dalszym zamykaniem firm
    > dalszym wzrostem bezrobocia. Tomek

    No i HURRA. Tak ma właśnie być.
    Kiedy prywaciarze zrozumieją że jeżeli nie dadzą zarobić nam my nie damy
    zarobić im ??

  • 33. Data: 2006-02-27 11:16:05
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    > Podobno brakuje spawaczy ,bo wąsatego szefa już nie stać zatrudnić
    spawacza ;)
    > --

    Zatrudnić ??? Kiedyś zakłady takie specjalności jak spawacz często sami
    wysyłali pracowników na szkolenia. Ale dzisiaj prywaciarze przyzwyczili się
    dostawać darmo, a że ludzie ze specjalnościami się kończą to odrazu larum
    podnoszą że bee.

  • 34. Data: 2006-02-27 11:18:02
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    > Mam spory kontakt z małymi i średnimi przedsiebiorstwami - i jestem tym
    > przerazony.
    >
    > Tylko że wyksztalconych ludzi sie nie słucha. Bo przecież nie maja nic do
    > zaoferowania...

    I w pełni popieram ludzie którzy się tutaj wypowiadają często wogóle nie
    widzieli na oczy takiej typowej XIX wiecznej manufaktury.

  • 35. Data: 2006-02-27 11:19:53
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    > Nie twierdzę, że tak nie bywa. Czasami. Ale jakoś ten burak dał
    > sobie radę w życiu, bo to on daje pracę. I wziął na siebie ryzyko
    > prowadzenia firmy. A ten wykształcony, mądry i niedoceniany
    > fachowiec "chce a nie może" pracować u buraka. Jakiś on
    > wykształcony, ale niedorobiony trochę albo mało zaradny?
    > Coś chyba pokręciłeś z tą filozofią buraczaną...

    Nie zaradny w sensie miał opory przed kradzieżą ??? A skąs ten burak miał
    pieniądze na otworzenie działalności ? I jak jest konkurencyjność tego
    inżyniera który coś chce zrobić dobrze w stosunku do buraka który sprzedaje
    taniej tylko dla tego że ma pół darmowe woły robocze ??

  • 36. Data: 2006-02-27 11:23:10
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    > Nie tylko zasiłku, także świadczeń socjalnych, za które nie odprowadzają
    > składek, mimo że pracują. Dlaczego ludzie zatrudnieni legalnie i
    > zarabiający smieci nie pieniądze muszą płacić na służbę zdrowia i czekać
    > w kolejce na badanie z tymi, którzy mają to głęboko w dupie, mają status
    > bezrobotnego tym samym są ubezpieczeni, pracują sobie na czarno i taki
    > układ im pasuje.

    A zapytajmy z drugiej strony. Ilu jest takich na czarno bez zasiłku na
    zleceniach pół etatach którzy poza tymi 700 zł z pracy mają przysłowiowe
    "gówno" ?

  • 37. Data: 2006-02-27 11:42:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomek napisał(a):

    > I w pełni popieram ludzie którzy się tutaj wypowiadają często wogóle nie
    > widzieli na oczy takiej typowej XIX wiecznej manufaktury.

    Ja myślę, ze tu chodzi o XIX mentalnosc i zarzadzanie rodem z tej epoki
    ;)

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 38. Data: 2006-02-27 20:05:34
    Od: Marek <a...@w...zapraszam.pl>

    Dnia 27-02-2006 o 12:19:53 Tomek <s...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > sprzedaje
    > taniej tylko dla tego że ma pół darmowe woły robocze ??

    Rozumiem. OK - od dzisiaj zaczynam uważać, że:
    biedny = uczciwy + mądry + wykształcony,
    ma kasę i firmę = złodziej, burak, nieuk.
    Teraz dobrze?

    --
    Marek
    http://zapraszam.pl

  • 39. Data: 2006-02-27 22:03:04
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <a...@w...zapraszam.pl> napisał w
    wiadomości news:op.s5nd3kh2zzg1pz@marek...

    > Rozumiem. OK - od dzisiaj zaczynam uważać, że:
    > biedny = uczciwy + mądry + wykształcony,
    > ma kasę i firmę = złodziej, burak, nieuk.
> [...]

    Dobre hahahahaah.
    To może by wymienili tych bogatych buraków :))))))))))))))

    Józek